GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Mai 2006 Klubben

For dere med termin og fødsel i mai 2006!
Hvor lenge venter man???
21:56 4.06.2006
Hvor lenge må/bør man vente med å ha sex etter en fødsel??? Noen som vet?? Hva er farene? Infeksjoner??
Etter første fødsel ventet jeg i 4 uker, syntes det var for tidlig, ville egentlig ikke, og jeg begynte å blø etterpå....
Nå, etter andre fødsel, ventet vi i EN uke!!! Det var jeg som tok iniativet, og det var ikke vondt, bare godt!
Anonym
Sv: Hvor lenge venter man???
09:41 8.06.2006
Synes det var litt tidlig etter en uke..Vi ventet 6 uker første gangen, var så redd for infeksjon pga syingen og slikt, og vi hadde ikke noe lyst. Gjorde vondt etter de 6 ukene og, så skal vente minst like lenge denne gangen. Men, det er vel forskjellig hva man vil og klarer det:-)
Anonym
14:33 10.06.2006
Hadde sex etter 2 1/2 uke.. Hadde sluttet å blø..
De sier du kan ha sex når du føler for det.. Men bruk kondom pga infeksjonsfaren etter såret fra morkaken
Mulle og Lucas
22:03 16.06.2006
Vi ventet i to uker,jeg som tok initiativet - sambo var enig i at jeg skulle bestemme når jeg var klar igjen- er ikke ferdig med å blø men vi bruker kondom pga infeksjonsfaren og sambo har ingenting imot litt "søl" hehe og det gikk veldig fint....For oss var det godt å ha den nærheten bare mellom oss, i tillegg til all kosen vi har med gullet vårt.
Man kan vel begynne igjen når man føler for det, kanskje starte litt forsiktig og se om det funker. Og huske på infeksjonfaren og prevensjonen....jeg ammer ikke om natta hver dag, og da er ikke ammingen noen forsikring lenger...
Cæmmis&Iselin(30.05) =)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------