GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Juni 2006 Klubben

For dere med termin og fødsel i juni 2006!
modnings-akupunktur
13:21 22.06.2006
Heisann..Er det noen her som har prøvd modnings-akupunktur? jeg har termin om 2 dager å jm sa at mormunnen ikke er helt moden til meg enda....
snevit...fødeklar
Sv: modnings-akupunktur
14:48 22.06.2006
Ja, jeg har prøvd det. Var helt umoden, men hadde 2 cm åpning dagen før jeg skulle settes i gang med fødselen. Fikk modningsakupunkur, og var mye mer klar neste morgen. Det var ettektivt!!
Fikk ei nål i hodet, en i hvert håndledd, en ovenfor navlen , en i hver nedre del a fot og to i venstre kne. lå med dem i 2 ganger ti minutt, og hun vred rundt på nålene to ganger for og bedre effekten. Kan virkelig anbefales!!
hurra for babyen
17:57 25.06.2006
Jeg har hatt fem modnings-akupuntur timer, men har ikke hjulpet for meg. Termin var i går og jeg sitter med kul enda. Hadde 1 cm åpning for fire uker siden, men vet ikke hva jeg har nå...

Lykke til
Lene G
12:23 1.07.2006
Som sagt jeg tok fem modningsakupungtur timer og nå var jeg på kontroll på sykehuset og jeg er ikke moden. Bare en cm og jeg er nå 7 dager over termin.

Håper det hjelper for deg...
hilsen
Lene G
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------