Blir du skuffet og lei deg over ting du vanligvis ville ha taklet greit? Blir du rørt over tilsynelatende høyst hverdagslige ting? Får du opp masse triste tanker om ting som ligger langt tilbake i tid? Fylles øynene av tårer fordi din mor ringer for å høre om du har det greit? Du er ikke alene! I vår nye debatt kan dere diskutere alle de vanskelige humørsvingningene, blåse ut frustrasjoner, søke trøst og støtte, flire av hverandres pussigheter eller rett og slett få bekreftelse på at du ikke er den eneste som er proppfull av uberegnelige hormoner.
sjalusi
16:03 25.06.2006
Noen som har tips om hvordan takle sjalusien? Er plaget av denne stygge følelsen, spesielt nå i svangerskapet grrr...
Anonym
Sv: sjalusi
19:26 25.06.2006
Det er nok ganske vanlig å bli mere sjalu i graviditeten. Det blir ekstra viktig å holde på mannen sin, og man blir tettere knyttet sammen. Mange drømmer at mannen er utro også.
Hvis man blir for kontrollerende tror jeg det er fort gjort at man kveler kjærligheten istedet. Prøv å skyve tankene bort når de kommer. Ingen er tjent med å plage seg selv slik. Tenk på at det er hormonene som snakker.-)
Anonym
22:04 25.06.2006
takk for svar:-)
Skal prøve å tenke på andre, positive ting. Må jobbe en del med min egen selvfølelse også...er nok ekstra sårbar nå mens jeg venter på den lille.
Anonym
12:22 28.06.2006
Hei:)
Jeg har det helt likt som deg! Er plutselig blitt super sjalu. Samboeren min jobber mye,og bare sammen med menn,men likevel har de jo kunder...og da løper hodet mitt løpsk;)
Jeg er sykemeldt så har hatt en tendens til å dukke opp på jobben hans uten forvarsel på et liksom "hyggelig" overraskelse besøk...
Prøver nå fortvilet å skyve tankene unna,men ikke alltid like lett:(
Har fortalt han at det er hormoner,så han takler det ok da.
Nei,det skal bli godt når den lille rakker`n popper ut ja:-)
Kos og klem
Anonym
21:42 13.10.2006
hehe, skjønner dere godt jeg jenter.
blir fort sjalu og skal vite hva typen driver med....
tror det er fordi vi blir mer usikker på oss selv..
jeg føler ikke meg så sexy med stor mage liksom, og da tenker jeg at han benytter tida på å se på andre jenter med tynn mage..
føler meg bare oppblåst og stygg!:/
alt surrer oppi hodet mitt nå..alt for mye...slitsomt jo! hehe
Anonym
10:17 27.10.2006
jeg er drrrit sjalu, og så har jeg en type som liker å se på andre jenter sine rumper.. aaaargh.. da blir jeg drit sur. og nå er rumpa mi som en stooor ballong, og da blir det enda værre.. hehe.. sykt men sant!! :p
han ville forresten ikke la meg spise sjokolade igår, fordi jeg hadde gått opp mer i vekt en dama til kameraten under graviditeten.. åååh... får meg ikke akkurat til å føle meg noe flott...
Anonym
16:17 30.10.2006
Hører til her jeg da...Rister inni meg av sjalusi...Og den blir bare værre og værre.. Hvertfall nå som jeg er gravid!! Har også en type som kommer veldig lett i kontakt med andre jenter og sånn... Og dette takler jeg dårlig.Klarer liksom ikke og stole på han. Har jo flere ganger nå i det siste bevist at han har jugd til meg! Tatt han i det to ganger nå, og værre blir jeg kjenner jeg.... Uff orker snart ikke dette lenger..Føler at han har fått øye for en annen og det er vondt! Veldig kjedelig i forholdet for tiden også..Kysser jo nesten ikke en gang..Har prøvd og ta dette opp med han men syns det er lite til hjelp...Noen med noen gode råd, kansje???? Gleder meg hvertfall til nurkene kommer så jeg får noen og dulle med,Føler meg ganske ensom for tiden!
Anonym
17:31 23.11.2006
Kjenne til alt det overnevnte.. har en kjørest som elsker å se på andre damers pupper å kropp.. vises det en halvnaken kvinne på tv, så kan du banne på at han roper ut: Hvorfor får vi ikke se puppene hennes!!! arg!!!!!!!!!
Anonym
19:58 23.11.2006
Signerer denne jeg.... Føler meg også ganske så ensom for tiden...
72`gammel?
18:55 23.04.2007
Å så herlig å vite at jeg ikke er alene. Forloveden min er bartender han da, og det hjelper ikke så veldig at han må "flørte" på jobben. Er jo strengt tatt ikke flørting, men alt blir så blåst opp i hodet mitt at han like gjerne kunne vært omringet av nakne jenter. Hjelper ikke at han er irsk og kaller alle damene for "love" og "pet" osv... Jeg vet at det er vanlig for engelskmenn å bruke disse navnene på alt og alle til enhver tid, men det er jo bare JEG som skal ha sånne kjælenavn,syns jeg. Jeg skulle ønske han jobbet på en homoklubb i stedenfor...