GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

BIM-treff Nord-Trøndelag

noen fra værdaln her?
16:08 15.08.2006
heihei! noen fra verdal her? æ hi termin 29 nov me barn nr 2. virri arti om d ha virri nånn i nærheta som å ska ha i derre tia:)
kristin83
Sv: noen fra værdaln her?
15:40 16.08.2006
Hei!

Jeg er ikke fra Verdalen, men fra Steinkjer. D er jo ikke så langt unna. Selv venter jeg min lille den 3 okt. Skulle gjerne ha snakket med andre gravide. vi skulle prøvd å fått til et treff i nærheten. Blir litt langt til Stjørdalensynesjeg. Enig?

mlandsem
19:10 16.08.2006
helt enig:) skal vi gi innlegget noen dager til? kanskje flere melder seg... hadde vært gøy med et treff:)
er du gammel du da? din første? :)
kristin83
15:02 17.08.2006
Hei!

Vi får håpe at folk melder seg, slik at vi får arrangert et treff. Jeg er rede til å dele erfaringer med andre enn gubben:)

Snakkes!
mlandsem
15:04 17.08.2006
Glemte å svare på spørsmålet ditt. Jeg er 24 og venter min første!
mlandsem
ikke fra verdalen, men steinkjer..
14:35 22.08.2006
Nyinnflyttet til steinkjer. er 27, snart 28 og venter min første 25 oktober. Kjempelyst til å komme i kontakt med andre gravide:-)
Anonym
Sv: ikke fra verdalen, men steinkjer..
21:28 22.08.2006
Heisann!

Fint å se at det er flere fra Steinkjer her. Hvordan er det å være nytilflyttet og gravid? Har du noen å dele dine tanker med? Hadde vært artig om flere i området hadde meldt seg, slik at vi kunne arrrangert et BMI treff. Hvrdan er formen da? Selv er jeg utålmodig etter å bli mamma. Har 42 dager igjen:)

Snakkes!
mlandsem
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------