GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kjøpeguiden 1. trimester

Kjøpeguiden 1. trimester
Her kan dere diskutere hva som er nødvendig og bra å bringe inn i huset når man er i første trimester. Hvilke produkter er de beste eller billigste, foreksempel vitaminer?
Vi har laget en oversikt over noen av tingene, og er det noe dere syns mangler, så send gjerne en mail til oss på tips@barnimagen.com

Les også: Kjøperåd 1.trimester

Babywatcher (hør barnets hjertelyd) selges
14:39 28.08.2006
Jeg skal selge min babywatcher (www.babywatcher.no) til kr 500 inkl gele (under halv pris). Den er lite og veldig pent brukt og har hjulpet meg over angsten for å miste tidlig i svangerskapet med at jeg kan følge med på hjertelyden til knøttet, spesielt før jeg kjente daglige spark.

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=8243308

MAS BabyWatcher - ultralydsettet som gjør det mulig for deg på en enestående måte å bygge opp et nært forhold til ditt utfødt barn ved å lytte til barnets hjerteslag, lenge for det kommer til verden.

Formålet ved utviklingen av MAS BabyWatcher var å fremme morens og barnets forhold tidligst mulig under svangerskapet for å gjøre månedene frem til barnets fødsel til en unik opplevelse. MAS BabyWatcher gir den vordende mor mulighet til å holde kontakt med barnet fra ca. 12 uke av svangerskapet.

På denne måten utvikler det seg et dypere forhold fra dag til dag, og denne harmonien overføres også til det fremtidige livet. Du opplever hvordan ditt barn reagerer på dine følelser. Stress, angst, røyking eller alkohol belaster og øker din lille skatts hjerteslag. Ro, velbefinnende og psykisk harmoni overføres på en positiv måte, hvilket barnet ”besvarer” med rolige hjerteslag mellom ca. 120 og 160 slag pr. minutt.
Twin74♡termin 23.09
Sv: Babywatcher (hør barnets hjertelyd) selges
17:27 5.10.2006
hvor tidlig kan man benytte seg av babywatcher???
google
18:09 22.10.2006
Hei, er denne solgt ennå?
Wiccababe
21:57 9.11.2006
Jeg er interessert!!=)
♡Angelica->venter nr 2
23:58 11.11.2006
Hei!
Er veldig interessert, er den solgt?
bitteliten 17.05.07
00:06 10.09.2007
hei jeg er svært intresert i å kjøpe denne, om du ikke alt har solgt den... bare gi en lyd:)
Nancy Drew
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------