Blir du skuffet og lei deg over ting du vanligvis ville ha taklet greit? Blir du rørt over tilsynelatende høyst hverdagslige ting? Får du opp masse triste tanker om ting som ligger langt tilbake i tid? Fylles øynene av tårer fordi din mor ringer for å høre om du har det greit? Du er ikke alene! I vår nye debatt kan dere diskutere alle de vanskelige humørsvingningene, blåse ut frustrasjoner, søke trøst og støtte, flire av hverandres pussigheter eller rett og slett få bekreftelse på at du ikke er den eneste som er proppfull av uberegnelige hormoner.
Hormonene eller ikke?
12:32 25.09.2006
Hei! Sliter med sjalusi, men vet ikke om jeg skal skylde på hormonene eller ikke.....Kanskje jeg er bare sånnn, vet ikke hva jeg skal gjøre.Har snakket med min samboer om det og ei venninne, men føler at jeg står på stedet hvil å ikke blir skuls med dette problemet. For å gjøre en laaaaang historie kort, før jeg traff min samboer så var han forelsket i ei, de var sammen MYE, dette vet jeg siden folk har fortalt og han selv har fortalt om det. De har et speiselt vennskap etter hva jeg forstår, de kan snakke sammen om alt osv. Jeg har ikke fått deltatt i dette såkalte vennskapet deres, vet ikke hva grunnen til dette er. For å nevne noen ting som gjør meg vondt er, han kaller henne for princess, hun har sendt han julekort som han har gjemt på en unaturlig plass i huset.osv osv. Jeg har fått høre fra andre at hun savner han og baksnakker med på en negativ måte. Vi har snakket MYE om dette. Han mener at han må få kunne gjøre ting sammen med henne som en vanlig guttekompis, f.eks kino pluss middag på resturant. Hvis jeg ikke godtar sånne ting, så stoler jeg ikke på han. Jeg har fortalt han at jeg stoler på han, men ikke stoler på henne. Føler at alt skal være så hemmelig mellom disse to, ikke forteller han at han har snakket med henne, ikke hilser han på henne når jeg er til stedet. Huff dette er ikke lett. Ikke har han sagt til henne at han skal bli pappa, ikke har hun gratulert han i tilfelle hun har fått høre det av noen andre. Jeg er ca 6mnd på vei. Vi har hatt mange timer med prat om dette, det eneste vi kom til enighet med er at han skal slutte med ting som jeg kan føle sjalusi over. f.eks kalle henne sin princess osv osv Jeg har spurt han om han savner henne, men da greide han ikke å svare...Hva skal jeg gjøre? Får liksom ikke saken ut av verden.
Anonym
Sv: Hormonene eller ikke?
22:59 26.09.2006
Uff, dette er ikke akkuratt normalt spørr du meg!!
Hadde typen min holdt på som din, hadde jeg blitt forbanna!!
Princess liksom!!
Vil jo si han synest hun er super søt/deilig eller hva det skulle vere
Det ligger noe i det princess greiene!!
Jeg hadde tolket det som at han går bak ryggen min og snakker om MEG til henne...
Og at han ikke sier noe til deg er et problem!!
Hva har han og skjule for deg liksom som skal vere så SUPER hemmelig....
Sorry, men blir så irritert når jeg hører slikt;P
Siden han ikke hilser på henne når DU er til stedes så sier det seg selv!!
Da er det som han prøver og skjule noe...eller hva?
Og det med at de går på resturant og Kino ilag uten DEG hadde jeg ikke likt...
Kan jo spise hjemme.
Da skulle jeg ha vert der ivertfall;P
Er ok og ha venninder, men når han har vert forelska i henne så ligg det mer enn "vennskap" mellom dem.
Viss jeg var deg så si ifra tydelig at du ikke liker dette!!
Han må jo tenke på deg!!!
Hadde du vert ute med en gutt han ikke kjente eller du ikke sier hva dere snakker om, så hadde han aldri likt det!! Tro meg...
Skjønner du er urolig når det er på den måten, typen min har venninder og jeg har ikke noe imot det fordi han sier ifra og vil ha meg med på ting at med de!
Jeg kjenner alle vennene has fordi han vil jeg skal det!
Så han er en mann jeg stoler på...
Anonym
19:12 15.07.2007
Enig, dette er ikke normalt. Hvis han skal ha kontakt med henne, så bør han ta deg med på laget. Alt dette hemmelighetskremmeriet er ikke bra. Be ham velge, deg eller henne. Jeg mener det. Jeg hadde det samme med en kompis, og det holdt på å bli mer enn en kompis. Jeg ble altfor glad i ham. Da jeg forsto dette, måtte jeg velge. Det ble kjæresten min. Det var ikke enkelt, helt jævlig, men utrolig nok støttet begge meg. Det var nok derfor det gikk så bra og forholdet vårt overlevde...
Anonym
19:13 15.07.2007
Hm. Først nå kikket jeg på datoen. Var visst lenge siden dette! Håper det gikk bra... ;)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem