GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Fylkessjukehuset i Haugesund

januar..heilt5 i slutten?
11:05 28.09.2006
Har termin 26 januar. Andre som skal føde på sjukehuset i Haugesund da? Gruer meg.....
januar-spire
Sv: januar..heilt5 i slutten?
19:40 30.09.2006
Jeg har ikke termin før i April, men jeg gruer meg ikke. Har du født før eller er dette den første?
kfitjar
12:59 1.10.2006
ul terminen min er 0202 mn min egener 28 januar...gruer mg også veldig..!!!!
ROBERTALEXANDER
12:07 2.10.2006
har født to ganger før faktsisk. Første gang var knirkefri, andre kjempe vond og tredje.........gjenstår og se. wææ.....har helt mista ryggraden. Er så utrolig redd for den lille jenta i magen...min termin er 23, ul 26. spennende å se når det skjer...
januar-spire
14:04 29.08.2007
hei. det går an å få en epidural.. og så blir du passet godt på. gled deg over jenta i magen:-)
Anonym
09:10 29.08.2007
eg har termmin 22 januar og ska føda på sjukehuset i haugesund...dette er min førstefødte så eg grue meg og....
septemberjenta
21:24 10.09.2007
hehe, jeg gikk innom her for å se. Fikk tips om epidural og sånn, takk! Var på vei til å få det, men jenta kom på 2 timer så de rakk det ikke:) Dette skjedde i januar i år, så innlegget jeg starta ble skrevet september i fjor:) De er såååå flinke i Haugesund, de fortjener all ros de kan få! Får nesten lyst på flere barn:):)
januarjenta vår
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------