GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

September 2006 Klubben

For dere med termin og fødsel i september 2006!
jaja, da er det farvel til sept klubben og hei-hei til okt klubben!
08:05 30.09.2006
Det ser ut som en umulig oppgave å få ut denne ungen på 16 timer, når jeg ikke har et snev av vondter, slimpropper eller føde nese.....eller hva det nå er som indikerer fødsel.

så nå er det farvel til september klubben og hei-hei til oktober klubben....satser villt på at jeg slipper freaky graviditet med fødsel i november.....

farvel
Fertila
Sv: jaja, da er det farvel til sept klubben og hei-hei til okt klubben!
10:39 30.09.2006
Har ikke annet valg enn å bite i det sure eplet og joine deg i oktober klubben! Hadde vondter i går, men de gir seg ALLTID! Fortsatt lykke til!
Elli79 *27.09*
10:54 30.09.2006
Blir med på denne jeg også :(
Hadde litt vodt i natt, men bare pittelitt, pluss at det var kommer litt friskt blod i trusa i morges.. betyr det at det snart begynner, eller kan jeg gå lenge slik???
Kreps79 - på overtid :(
11:02 30.09.2006
Kankje tegnings blødning, krepsen?? Kan bety begynnelse, vet du!! Spennende!
Elli79 *27.09*
13:14 30.09.2006
Får nok bare kaste meg med jeg også..3dager på overtid i dag,men nekter å tro at noe skjer før klokken 24.00 i natt...Så da blir det vel OktoberBaby på meg også regner jeg med:)
Godt vi er flere!!!

Lykke til alle sammen:)
**Andrea**(term.27sep)*Gutt*
13:47 30.09.2006
Ja nå ser det virkelig ut som det blir oktober babyer på oss. Vi som har venta og venta så lenge nå.
PinkBaby♡overtid,fødeklar
21:02 30.09.2006
Ja hvis ikke kidden kommer i rekordfart så er det oktober som gjelder.... Nå har det skjedd en masse rare ting m kroppen min de seneste timene, men det virker som at det avtar.....
Emmilo 21/9
21:34 30.09.2006
Må nok være med og tusle over til oktober-klubben jeg også ja! Hadde termin 19., så var rimelig sikker på at det ble september-baby her i huset, men nei da!
lykkelig gravid!
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------