GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Haukeland Sykehus, Bergen

Ros til Storken :)
23:18 2.10.2006
Hei :) Fødte på storken tirsdag...Og vil bare si at Storken var et veldig bra sted å få føde på. Om det blir en neste gang,så skal jeg dit uten tvil. Ro og fred under fødselen ( holdt på i 47 timer så det gikk en lille stund kan man si), snille jordmødre som tok vare på meg og respekterte mine ønsker...Og da de måtte være streng mot slutten,så var de det også :)
Jeg fortalte igrunnen den ene jordmoren at egentlig så ville jeg hive henne ut vinduet under fødselen,men at jeg etterpå skjønte at hun måtte være streng og takket henne for det :)

anbefales :)
Uglemamma omsider :)
Sv: Ros til Storken :)
18:22 19.10.2006
Dejligt at høre og gratulerer :o)
trinen123
18:22 27.10.2006
Høres bra ut, takk for tipset! Satser på at jeg skal dit også ;)
LunaD
21:35 27.09.2007
hei. no svare eg veldi seint på dette innlegge men..
eg fødte og på storken, og de komme eg til å gjøre igjen.
kjempe fornøyd, men va ei jordmor eg va litt sur på, men de va på slutten og eg va sliten.. min fødsel varte i 36 timer så va lang den og...
men de va veldig koselige rom, og så deilig å bare legge seg i badekaret der, og så slukket de lysene og tente stearinlys til meg..
kjempe koselig, og ei god stor seng der både eg og min forlovede fikk kvile oss innimellom..

kjempe ros til storken:-)
mamma087
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------