Her kan du legge inn tips om kule ting enten som andre kan kjøpe eller ta en titt på, så legg det ut her. Dette skal ikke være en salgsside for egen produserte ting til salgs, de skal få en egen debatt.
Vennlig hilsen jordmor Siri
bleieposer
10:50 24.10.2006
På noen forum har jeg lest at det er flere enn meg som har ventet på å få kjøpt bleieposer i Norge, og nå har de kommet til landet vårt!
Jeg bruker nå bleieposer fra www.bleieposer.no og er kjempefornøyd. Hiver dem i vanlig bøtte. De er store nok til en svæææær bleie ;) og har god lukt. Og lett å knytte dem igjen.
Har prøvd en sånn Sangenic bleiebøtte med 2.barn men synes ikke dette var noe. Det luktet allikevel.
Hadde funnet sånne bleieposer (lett parfymerte) i utlandet og brukt dem, men nå går det altså an å få kjøpt dem her og, kjempegreit.
Hilsen, fornøyd 3barnsmamma ;-)
mamamaria
Sv: bleieposer
21:40 26.11.2006
Har hørt at hundeposer skal fungere bra også..
Mille-k
23:54 13.12.2006
Bruker sånne fra rema, 10 for femti stk. plass til stor bleie. Billigere hvertfall
•·.·´¯`·.·•serina•·.·´¯`·.·•
20:48 16.12.2006
...og så passer de perfekt i stelleveska da de tar liten plass.
blond
18:59 18.04.2007
Har kjøpt samme type på www.alexi.no. Tar liten plass i stelleveska, god plass til bleia og god lukt. Kjekt å ha på tur!
Hjemme bruker jeg 4-litersposer fra butikken :-)
Bleiebøtta har vi bare brukt så lenge det er snakk om morsmelksbæsj. Når ungen går over på fast føde endrer lukta seg en del og da er det godt å få det ut av huset så raskt som mulig.
Anonym
22:49 4.05.2007
Vi kjøpte på www.loevebarna.no til å ha med på tur, men hjemme er det rett ut i søpla med en gang. UTE! Fysj den lukta av mannsjit inne i huset er ikke god.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem