GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Alta fødestue

Håpe på fødsel i Alta..
14:01 2.11.2006
Sjekka bare innom Alta Fødestue for moro skyld. Ikke mange innlegg, men du verden så mange svar på det en innlegget. Flott å se at de gravide i Alta engasjerer seg. Og dem er det mange av, ta en tur på City og man ser gravide overalt.

Er andre gangs-fødende og håper virkelig at jeg kan føde i Alta. Hadde lang og komplisert fødel forrige gang, men det trenger ikke å bli slik denne gang. Når fødsel er i gang, først da vurdere jordmor om jeg kan føde i Alta el H.fest.
Det er stille og rolig på fødestua. God atmosfære, jordmor har allverdens tid og de er dyktige her i Alta. De tar ingen sjangser med de fødende siden Gynekolog ikke er tilgjengelig. De sender hellere 10 for mye til sykehus en en for lite. Vet også at en del førstegangs fødende med rier har ventet i det lengste hjemme slik at det var for sent å sende dem til H.fest. De har fått føde i Alta. Vet ikke ka jordmødrene sier til det men, men.

Håper virkelig at fødestua i Alta en gang blir fødeavd, så slipper førstegangsfødende reise til Hammerfest. Turen over fjellet med rier er et sant helv... og særlig hvis riene blir tettere og ambulansen trur du føder snart og kjører på.. Hadde det ikke vært for at jeg lå fastspendt på båren, sku jeg tatt tak i sjåføren da han kjørte som et svin over Kvalsundbrua..

Det er vel bare å smøre seg med tålmodighet, håpet at Spesial poliklinikken utvider seg og derav en naturlig utvikling av Klinikk Alta med tilhørende fødeavdeling. Kan ikke skjønne annet siden det er mellom 250 - 300 fødende i Alta hvert år.
Loopy
Sv: Håpe på fødsel i Alta..
13:35 9.11.2006
Æ e også andre gangs fødende og håpe virkeli et æ får føde her! For mæ gikk d veldi veldi bra sist og kunne egentli vært hjemme helt til to-tre tima før fødselen. Håpe det blir sånn denne gang. Virke så koselig her på fødeavdelinga! Håpe virkelig at fødestua blir avdeling og ikkje forsvinn i det blå :)
Super glad
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------