GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kongsvinger sjukehus

ULTRALYD PÅ KONGSVINGER
19:21 9.11.2006
Jeg fikk innkallelse til ultralyd på kongsvinger sykehus i dag. Skal dit 19 desember. Det blir skikkelig julegave å få se babyen sin. :)
Men det jeg lurer på er hvordan det er med bilder på Kongsvinger?

Det sto i en av informasjonsskrivene der at jeg får med meg et bilde hjem om vi vil det, mot at vi betaler 20 kr. Men jeg vil jo ha flere enn 1 bilde da.

Er det noen her som har fått flere enn 1 bilde?
Bebbies i magen
Sv: ULTRALYD PÅ KONGSVINGER
19:24 9.11.2006
Vi fikk masse bilder, både 2d og 3d:) og bet bare 20 kr. Gled deg masse, en kjempe spesiell opplevelse:) Håper du få jordmor Eli, at hun ikke er syk. Kjempe flink og koselig dame!
Tredjemann på vei:-)
19:25 9.11.2006
Jordmor Eli skal jeg huske. Det høres betryggende ut. Jeg håper jeg får flere bilder. Jeg kan jo sikkert spørre. :)
Bebbies i magen
19:29 9.11.2006
Eli elsker og ta bilder;) Hun knipser i vei og tar de bildene du ønsker!
Lykke til=)
Tredjemann på vei:-)
20:38 14.03.2007
Får man 3D bilder der på vanlig ul time?
Pocahontas
16:17 2.04.2007
Ja, på Kongsvinger får du det.
MES81
16:30 29.08.2007
Vi var på ultralyd nå i august. Det var helt topp. Hun som utførte ul'en var veldig dyktig, forklarte og viste. Hun fekk fram så gode bilder at selv vi uerfarne ikke hadde problemer med å se hva de forskjellige bildene viste. Vi fikk ett flott bilde i 3D av gutten vår (tror det er det du betaler for), så fikk vi 5 andre bilder i 2D. Dette fikk jeg uten å spør. Men ikke vet jeg hva som er vanlig praksis.
Lykke til, du har masse å glede deg til:)
TH80
13:33 26.11.2007
Hei!
Jeg skal også på ultralyd der den dagen, og jeg vet at det er Eli som jobber.
Anonym
14:47 10.12.2007
Vi fikk med 7 bilder og betalte 50 kr for dem! Kjempeflinke var dem. Har også vært inne på kontroll etter dem trodde at jeg hadde premature rier. Da var det en lege som u tførte u l. Veldig hyggelig han også...åsså fikk vi nye bilder. :) Har ligget ett døgn der, og alle jeg møtte var rolige, behagelige mennesker. Veldig omsorgsfulle.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------