GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Rikshospitalet

Kjempe fornøyd med Riksen
20:18 10.11.2006
Dere som er så heldig å få fødeplass på Riksen kan glede dere. Fødte ei lita prematur datter i september og hadde en fantastisk fødsel tross situsjonen. Hadde ei utrolig jordmor, Mali. Hun er en knupp...
cattis
Sv: Kjempe fornøyd med Riksen
23:15 12.11.2006
Jeg gleder meg til å føde på riksen, hørt så mye postivt...;) Skal huske navnet Mali.....;) gleder meg!!
supra 2.12
20:49 6.02.2007
Hei
Det må dere bare gjøre. Jeg fikk jenta mi på riksen.

Jeger også veldig fornøyd. anbefaler alle å føde der.
Neg. var dem har bare 6 enkelt rom.
Mai baby
15:29 16.12.2006
hiver meg på denne! kan ikke få fullrost riksen nok. og jeg har vært der en god del. først på obs posten og siden på føden og barsel.
**barbamamma**og imre
12:33 22.06.2007
Jeg er også kjempefornøyd! Fikk nettopp nr 2 på Riksen, og selv om selve fødselen var tøffere, var hele opplevelsen av sykehusoppholdet mye mer positivt enn da jeg fødte nr 1 på Ullevål. Ikke det at det var forferdelig der, altså, men jeg følte meg mye bedre ivaretatt på Riksen.

Det eneste dumme med Riksen er at de ikke er med på Mor&Barn-undersøkelsen. Jeg hadde først fødeplass på Asker/Bærum, og meldte meg derfor på undersøkelsen, men det ble ikke tatt navlestrengblodprøve på Riksen siden de ikke er med.
Mamma til to fine jenter :-)
10:57 28.08.2007
Jeg hadde også Mali da jeg fødte 11 august!!! Hun er bare super!!! :-)
Smurf80
10:59 16.12.2007
Har hørt masse fint om Riksen jeg også, og fått fødeplass der i juli! Tror Riksen er med i mor/barn undersøkelsen nå, for det var med et skjema jeg kunne underskrive dersom jeg godkjente de tok blod fra navlestrengen for forskning.
Tjukkemagen
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------