GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

November 2006 Klubben

For dere med termin og fødsel i november 2006!
Hva skal jeg si til sambo når han spør...
 15:05 20.11.2006
-hva har du gjort i dag, da?

Ehh... Bim´et... Lest... Blir nesten stolt når jeg glad kan bekrefte at: "Ja! Jeg har hentet posten!"
Ikke mye action her i gården, nei.
TKH71*overtid* :-)
Sv: Hva skal jeg si til sambo når han spør...
 15:09 20.11.2006
hihi har ikke hentet posten en gang jeg...
svaret mitt til sambo blir nokk: sett på mamma som har vasket..ååå så slitsomt;)
silhah86
 15:11 20.11.2006
He he, kjenner meg igjen.. Blir ikke gjort noe som helst her hjemme heller.. Sitter veeeldig mye foran pcen, og så sover jeg litt.. Ellers så henter jeg meg mat på kjøkkenet.. Et utrolig kjedelig liv for øyeblikket.. Gleder meg sånn til babyen kommer.. Og det må jo skje snart.. Er 8 dager over termin nå...:o(
bergensjente
 16:13 20.11.2006
Godt å høre at det ikke bare er jeg som har det sånn.. Det er som å være i dvale eller noe. Vanligvis er jeg veldig aktiv, men den siste uka har ventingen tatt helt overhånd. Prøver halvhjertet å gjøre litt husarbeid, men ender foran dataen eller i senga fortere enn noen aner....med litt dårlig samvittighet da. Skulle så mye heller ville kose meg med babyen, stelle og dulle litt.....Er skikkelig fødeklar!!
Lovami
 16:17 20.11.2006
Ja, jeg har vært skikkelig fødeklar i flere uker nå. Er 11 dager etter termindatoen, så ungen kunne godt kommet nå, altså.
I dag har jeg kjedet meg noe alvorlig...
 21:18 22.11.2006
"- Jeg ruger fram VÅRT barn, tar jeg vare på meg selv tar jeg også vare på babyen... Og hvorfor har ikke du med blomster og sjokolade hjem forresten? Synes du ikke jeg fortjener det kanskje...?"

yvonneyvonne
 21:36 22.11.2006
He he.. Det var et fint svar! ;-)
Tror ikke han helt har forstått viktigheten av noen blomster i ny og ne. Jeg blir jo så utrolig glad de gangene det skjer!
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

------- Annonser -------