GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

September 2006 Klubben

For dere med termin og fødsel i september 2006!
ønsker kontakt
19:57 26.11.2006
hei dere.. fikk en jente 12 september som er kjempe skjønn... jeg har gått hjemme nå i 13 uker og begynner å bli veldig rastløs, noen som føler det samme...? problemet er at jeg ikke kjenner noen andre som går hjemme. Jeg har vært på barselgruppe, men bydelen er delt inn litt rart slik at jeg bor på Ryen men det tilhører norstrand, men jeg havner på lamberseter helsestasjon, så derfor bor alle de andre et stykke unna og er mye eldre enn meg.
Jeg er selv 21 år og ønsker veldig gjerne kontakt med andre som går hjemme...!
Håper noen tar kontakt
linemoor
Sv: ønsker kontakt
19:24 30.11.2006
Hei Linemoor

Jeg hadde termin 23/9 men jeg fikk ikke før 3 /10 , Det ble en søt liten jente. Jeg er litt eldre enn deg , jeg er 32 år men ung til sins.hi hi .
Jeg bor på Simensbråten /Ekeberg, hører til samme bydel som deg. Så hvis du vil ta en trille tur eller en "kaffe" på manglerudsenter så hadde det hvert koslig det.

Jeg skal titte innom her, og se om du er interesert. Legg igjen mail adressen din , så kan jeg kontakte deg.

Da snakkes vi kanskje :)
PinkBaby♡
20:01 3.12.2006
ja det hadde vært koslig. mailen min er linemsteen@hotmail.com

=)
linemoor
10:54 15.12.2006
Hei!
Hvis du ikke allerede har gjort det så legg inn ønsket ditt på Din Baby i stedet :o) Tror det er større sjanse for at du møter noen der. Ser ikke ut til at det er så mange her inne av de som har fått barn.
Gikk kun inn her selv nå for å sjekke akkurat det....;o)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------