GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

November 2006 Klubben

For dere med termin og fødsel i november 2006!
msbu har født !!!!!!!!!!!!!!!!!
12:12 1.12.2006
Gratulerer med prinsessa. Da ble vi ferdige på en uke alle tre. Tøft. Gleder meg til å treffes igjen og se småtassene.
Pusur_mor
Sv: msbu har født !!!!!!!!!!!!!!!!!
16:41 3.12.2006
Gratulerer så masse til både msbu og Pusur_mor!
Endelig er det slutt på ventetiden! Gleder meg masse til å møte dere med babyene! Vi må få til et treff før jul????
LAB78
Adrian født 26.11.06
Sv: msbu har født !!!!!!!!!!!!!!!!!
17:04 4.12.2006
Takk skal dere ha, begge to. Moro at vi alle fødte i løpet av en ukes tid. Ikke verst, faktisk, selv om vi alle hadde termin i løpet av en og samme uke. Kunne jo blitt større sprik, ja.

Gleder meg til å treffe dere begge to og se prinsene deres. Denne uka går sikkert fort. Med pappa`n hjemme er det mye vi ønsker å få gjort unna sammen. Dessuten drar svigers på torsdag, og før den tid må vi vel prioritere litt familie. Neste uke, derimot, hadde det sikkert vært mulig å få til et møte, før det igjen snørper seg til tidsmessig før jul. Hva med dere? Har dere spesielle planer framover?

Vi snakkes. Kos dere med guttene :o)

Klem fra Monica

msbu - fødeklar
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------