Her kan du komme med hjertesukk over håpløs, eller skryte av god, behandling hos helsepersonell. Det er ikke lov å bruke navn, verken på seg selv, helsepersoner eller aktuelle behandlingssteder. Det strider mot personvern loven. Har du noe du vil ha formidlet videre til de styrende helsemakter, så skriv inn her, så skal vi formidle det videre.
Nå må snille piker skjerpe seg!
09:21 5.12.2006
Denne aksjonen er kjempebra!.. men det fritar ikke oss jenter til å bli litt tøffere! Når vi kjenner på kroppenene våre at noe er galt, må vi lære oss å IKKE GI oss! Om du føler deg tilsidesatt, og at du ikke får hjelp når du ringer legevakt/sykehus, så ikke nøy deg med det! Dra nedover, sett deg i gangen, og krev å bli undersøkt fordi du er bekymra!Det er mulig det er vanlig med blødninger i sv.skapet, men man må få lov å bli undersøkt, og det er iallefall ikke vanlig å ha smerter! Vi må slutte å godta å bli avvist over telefonen!
Mulig jeg er heldig, har hatt en MA, og blødninger i neste svangerskap, men følte jeg fikk masse oppfølging pga dette, men jeg krevde UL for å få vite at alt var iorden under den vellykka graviditeten, og fikk det.
Noe annet er at jeg måtte gå 10 dager på overtid, med 4 cm åpning, og 115 i undertrykk før de tok vannet.. etter at jeg måtte presse legen til å få en vurdering fra en annen lege også, da legen mente jeg skulle vente ennå 5 dager. Ut kom en fiks ferdig gutt på 5 kg, helt unødvendig å måtte gå 10 slitsomme dager over tiden med alt for høyt blodtrykk.
Snartskjerdet:)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem