Her kan dere som er av samme kjønn og som skal ha barn/ har barn sammen utveksle erfaringer og sukk og både gi og få gode råd.
Dette er ikke et forum der man skal diskutere det å være lesbisk eller homofil i seg selv.
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
GUD SKAPTE LESBENE, HOMSENE OG HETROENE og alle de andre pattedyrene + litt til
02:45 9.12.2006
Hei hva er naturlig ? Det er vel slik naturen er det mest naturlige så ta dere en tur til zoologisk museum på Tøyen i Oslo hvis dere er i nærheten. De har en informativ , mrsm og bra utstilling som skal stå et år - og ikke visste jeg at det var så mange lesbe og homo dyr der ute i verden - (flere lesbe og homo dyrepar som oppdrog egene barn :-) )
Så kom dere avgårde på utstilling dere tvilere på at lesber og homser er naturlige foreldre, kjærster og artsfrender !!
Keu
Sv: GUD SKAPTE LESBENE, HOMSENE OG HETROENE og alle de andre pattedyrene + litt til
12:17 8.06.2007
Skapte da Gud også pedofile? Å, nei, du! Disse folkegruppene er samfunnets avvik. Det er sykdom som må leges.
Anonym
Sv: GUD SKAPTE LESBENE, HOMSENE OG HETEROENE og alle de andre pattedyrene + litt til
Sv: GUD SKAPTE LESBENE, HOMSENE OG HETROENE og alle de andre pattedyrene + litt til
05:33 17.09.2007
haha dette blir dumt å sammenligne en jævla pedofil med en som er homofil.
de er to vidt forskjellige ting
alle er vi skapt og uansett legning er gud glad i oss alle
Anonym
17:34 23.09.2007
unskyld meg, men hvordan kan du sammenlikne kjærlighet mellom to mennesker, og et voksent menneske med seksuell tiltrekning hos et barn..det sier jo mer en nok om din dømmekraft! det er en helt syk sammenlikning og du burde skjemmes!
Anonym
10:58 7.07.2007
Vi er alle forskjellige=) Og det er ingenting å gjøre med! Pedofile er vel ein heilt anna sak igjen.
10:17 21.02.2008
Hvor vanskelig det enn er å akseptere så finnes det ingen gradering av synd.... i følge bibelen er all synd noe vederstyggelig... det være seg grådighet, utroskap, løgn, homofili, sex med kvinne i menstruasjonstid osv osv....Men det står veldig klart i bibelen at du skal elske din neste.... Det betyr at du skal være glad i alle mennesker uansett hvilken synd de begår. Du er en synder også... garantert!... Men Gud elsker deg og vi burde også være glad i hverandre..
Det er jo egentlig bare helt teit å dra ut en synd fra Bibelen og si at den må vi forfølge og alle de som er tilhenger av denne synden... Se på alle de som er f.eks grådige... rike mennesker som de fleste av oss er.. Burde det være regler for oss også om hvor vidt vi har lov til å gifte oss , bli prester, adoptere osv??? Vi har selvsagt plikt til beskytte de som ikke kan forsvare seg selv og dermed så må pedofile holdes langt vekk fra barn. Men homofile er da virkelig som oftest voksne som er enige om å "synde" sammen. Det er faktisk STOR forskjell. På lik linje med det paret som velger å ha sex mens kvinnen menstruerer... Fysj... ;o) Gammelt ordtak som gjelder inn i evigheten... Hat synden men elsk synderen...
Har jeg provosert noen nå så tilgi meg.. men jeg synes det er på tide å våkne og la homofile få fred til å leve livet på lik linje med alle oss andre syndere!!!
Anonym
13:35 22.05.2008
Det er noe dere ikke skjønner. Gud skapte kvinnen for mannen, han skapte kvinnen og mannen til å få barn og formere oss. Gud elsker ALLE mennesker, homofile, løgnere, ALLE! Det er synden han ikke elsker. For synden kommer fra djevelen. Gud elsker oss så høyt at han sendte sin sønn, Jesus, som døde på korset for OSS og ånet veien til himmelen. Det finns ikke et eneste menneske som er syndfritt.. Det eneste du trenger å gjøre for å få tilgitt dine synder er å ta imot Jesus og vende deg bort fra synden. Jeg har selv vært i mot Gud, jeg har gjort utolig mye dumt i livet mitt, men jeg ble frelst. Og Gud har gjort helt utrolig ting i livet mitt. Det er ikke de homofile vi er i mot, det er synden. det står klart og tydelig at homofili er en synd. og det er rett og slett fordi det klusser med Guds skaperverk.
Anonym
09:25 23.05.2008
Det er så greit å si meningen sin når man kan være anonym.... Utrolig modent å mene en hel haug for så å signere med "anonym".