GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

BIM-treff Aust-Agder

Babysvømming?
15:00 19.12.2006
Er vel for så vidt feil forum å spør i, men er det noen som vet om dette i Arendal? Hvor holder de til i tilfelle? Er ikke aktuelt å begynne med en gang, men greit å vite om det finnes.
ME :)
Sv: Babysvømming?
00:10 21.12.2006
Ja :-)

Vi bader hver uke på Bjorbekktunet :-) Deilig og varmt basseng og babyene elsker det!
Sjalabais
13:35 21.12.2006
Så bra! Er det for pappaene også? Høres deilig ut!
ME :)
15:56 27.12.2006
Ja, de holder til på Bjorbekktunet, i Grimstad og i Kr. Sand. Så kommer an på hvor d er plass når du ringer. Jeg prøvde å melde meg på allerede, men d kunne jeg ikke før ungen var ute... hehe, litt ivrig ja :o)

I Kr. Sand kan begge foreldrene samtidig uansett, men i Grimstad og på Bjorbekk kan bare en av dem. Er jo uansett lov at pappa'n er med på land f.eks, og tar bilder! Og da bør han huske shorts - for hvis noen ikke dukker opp, kan han oxo bli med :o)

De sier at bebisen må veie 6 kg først. Kanskje vi sees :o)
FødtMedEnPilleiPanna HØYGRAVID
16:16 3.01.2007
Hæ? Må de veie 6 kg? Trodde man kunne begynne med en gang, men at de ikke hadde noen særlig glede av det før etter fylte 3 mnd...

Lurer på om jeg vet hvem du er... Så et bilde tidligere, men du har tatt det vekk. Var du hos jm tirs. 12.30? I tilfelle så var jeg der før deg... Jeg er hun "TNS-dama" fra sv.kurset...
ME :) *Fødeklar*
10:16 10.01.2007
Har skrevet feil!! H*n må være 6 uker!! :o) Sorry, gikk litt fort, hehe.

Ja, jeg var der da! Tror jeg vet hvem du er da ja :o) Spl.student, eller så hadde du vært det?
FødtMedEnPilleiPanna{Fødeklar}
17:14 10.01.2007
Ja, sykepleier. Ferdig for 1,5 år siden. Hva driver du med?
04:54 12.01.2007
Slutta sykepleien da jeg fant ut det ikke var noe for meg. Vet ikke hva jeg vil helt enda, men nå har jeg jo litt tid å tenke på.
FødtMedEnPilleiPanna{Fødeklar}
13:10 22.01.2007
Har du født enda? Tror vi har ganske lik termin. Jeg har 25, og begynner å bli ekstremt fødeklar! Men merker ingenting på kroppen som tilsier at noe skal skje med det første.
14:06 14.05.2008
hvir mye koster babysvømminga???
Prinsesseimagen:) FØDEKLAR:)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------