GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

BIM-treff Hordaland

Nordhordaland
21:43 22.12.2006
Noen fra nordhordaland som er gravide? Nyinnflyttet her, og kjenner få. Vil gjerne ha kontakt med andre!!
Helene85
Sv: Nordhordaland
00:11 2.01.2007
Hei Helene85! Jeg bor i Nordhordland. Austrheim kommune. Hvor bor du?Jeg var selv nyinnflyttet hit for 2 år sia, og har enda ikke kommet i kontakt med særlig jenter. jeg har termin 18 februar.Du?
jeg og samboer er gravide.....
19:35 5.02.2008
Heisann,

Jeg bor på Frekhaug , og skal ha mitt første barn i begynnelsen av juni.
Jeg ser du har termin snart... Lykke til !
Gi en lyd om du har lyst på kontakt.
Liserenathe
11:41 2.01.2007
Hei jeg bor også i Nordhordland, er innflytter og vil gjerne bli kjent med noen som bor her ute på landet :o) Har bodd her i litt over 1 år og kjenner egentlig ikke noen her ute. Bor selv i Meland kommune, venter nr 1, er 33 år og har termin i dag.

Nå er det vel min tur? :o)
21:29 2.01.2007
hei:) jeg kommer fra nordhordland, men bor nå i åsane... jeg er 20 år og har termin 25 april. da skal jeg ha en liten gutt:) er veldig intressert i å komme i kontakt me andre også...vi kan jo prøve å slå sammen nh/ åsane og bergen og bytte på hvor man skal ha treffene?
ett forslag
zandii
01:14 3.01.2007
Heisann!
Bor i Meland kommune, er 34 år og gravid med nr.2! Har termin 11.08.07. Er også intressert i å komme i kontakt med andre fra området:-)
josi72
23:03 3.01.2007
Hei, jeg bor i Bergen, men er fra Nordhordaland og er ofte der ute. Hvor i Nordhordaland bor du da? Når har du termin? :)
Marty:)
19:33 5.02.2008
Heisann,

Ser du skrev at du er nyinflyttet til norhordaland for en tid tilbake.. men jeg så det først i dag.
Jeg bor på Frekhaug , skal ha mitt første barn i begynnelsen er juni , og er 35 år.
Hvor var det du bodde ?
Liserenathe
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------