GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

I møte med Helsevesenet

Her kan du komme med hjertesukk over håpløs, eller skryte av god, behandling hos helsepersonell. Det er ikke lov å bruke navn, verken på seg selv, helsepersoner eller aktuelle behandlingssteder. Det strider mot personvern loven. Har du noe du vil ha formidlet videre til de styrende helsemakter, så skriv inn her, så skal vi formidle det videre.
vedr. søknad om fødeplass
19:02 9.01.2007
Hei

Når får man som regel svar på hvilket sykehus man har fått fødeplass ved?
Jeg har gitt beskjed til legen min at jeg vil føde på Rikshospitalet, men jeg har ikke hørt noe ennå ( ca 3 uker siden jeg ga beskjed til legen, men det har jo vært jul også).
Får man ultralyd ved det sykehuset man vil føde på?
Takker for svar! :)
stkj
Sv: vedr. søknad om fødeplass
20:32 22.01.2007
Hei,

Jeg vet ikke hvor lang tid det tar for å få svar, men du burde kanskje ta kontakt direkte med Rikshospitalet for å høre om de har fått søknaden din. Kanskje har det skjedd en forglemmelse fra legen.
Ellers kan man sende søknad om fødeplass selv så vidt jeg har skjønt.

Se info på fødeseksjonen på Rikshospitalet sine hjemmesider:
http://www.rikshospitalet.no/pasientinfo/avdeling.asp?nPubID=7302&nPubID 3=2812&nPubID4=2892&department=Pasientinformasjon

Tja, håper det var til noe hjelp, jeg er ikke så kjent med dette selv, men søkte litt på nettet idag for å prøve å finne ut av dette for min egen situasjon.
Proline
Sv: vedr. søknad om fødeplass
23:41 25.01.2007
Jeg skjønner heller ikke dette. Har vært på ultralyd på Ullevål, men har aldri fått noe brev eller bekreftelse fra dem om at det er der jeg skal føde når tiden kommer. Jeg er urskuffa over måten vi har blitt møtt på ( eller mangel på møte) Virker som om man må vite selv hva man lurer på for informasjon og gangen i det hele er elendig... Det har hvertfall vært det for oss.
Charisma
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------