Blir du skuffet og lei deg over ting du vanligvis ville ha taklet greit? Blir du rørt over tilsynelatende høyst hverdagslige ting? Får du opp masse triste tanker om ting som ligger langt tilbake i tid? Fylles øynene av tårer fordi din mor ringer for å høre om du har det greit? Du er ikke alene! I vår nye debatt kan dere diskutere alle de vanskelige humørsvingningene, blåse ut frustrasjoner, søke trøst og støtte, flire av hverandres pussigheter eller rett og slett få bekreftelse på at du ikke er den eneste som er proppfull av uberegnelige hormoner.
Tålmodighet takk!
13:56 21.01.2007
Har ei snuppe på snart 3. Ja det der litt trass med i bildet her. Og den gravide mamman har en tålmodighet på størrelse med et knappenåls hode. Få så dårlig samvittighet når jeg legger meg på kvelden. Jeg er nå (nesten) bare sinna mamma, og sliten mamma.
Hvor ble det av tålmodig mamma, og finne på noe sammen mamma?
Det var det da...kansje telle til 10?Eller begyne med johannes urt?Det virka på meg ihvertfall.Og rosenrot blir du o litt kvikk av itillegg,men ikke bland de sammen.Natur produkter er tingen!
Hvor langt er du på vei? Jeg hadde det sånn som du beskriver de første 3mnd, men så gikk det over mer eller mindre, heldigvis for oss begge to, både meg og dattera mi...