GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Alta fødestue

Hva med andre fødende i Vestfylket?
13:03 24.01.2007
Innebærer det at sykehuset og fødeavdelinga ikke lenger skal være i Hammerfest? Hva med de fødende i resten av vestfylket som må dra den lange veien til sykehuset i Alta? Hva med den spesialkompetransen som er oppbygd på sykehuset i Hammerfest? Hva med de nærmere 500 god etablerte ansatte på sykehuset i Hammerfest, og familiene våre? Jeg kommer ikke til å flytte til Alta for å jobbe på sykehuset der, og det er mange med meg. Tror det vil bli vanskelig å bygge opp en sånn fagkompetanse i Alta, dersom vår arbeidsplass (les sykehus) blir fjernet fra Hammerfest. Da flytter jeg heller ut av fylket. Hammerfest sykehus er et flott sykehus med ei fin fødeavdeling og barneavdeling! Og det er vi stolte av! PS. Barneavdelingen er dessuten viktig for resten av fylket også!
Anonym
Sv: Hva med andre fødende i Vestfylket?
10:52 1.02.2007
Hmm...tror ikke det er noen som mener å "stjele" fødeavdelingen fra Hammerfest.. Meningen er nok at det burde være på BEGGE steder. Skjønner ikke hvorfor det skal være så forferdelig at Alta skal få en slik kompetanse. Ja, Hammerfest vil kanskje miste en del fødende, men burde vi ikke tenke på sikkerheten her til de som har kortest vei til Alta?

Jeg blir så frustrert når jeg hører at folk bare tenker arbeidsplasser!!! Hva med oss som kunne mistet barnet vårt, pga manglende kompetanse her i Alta? Det er ikke alltid at været ønsker oss avgårde den veien..

Nei, jeg håper virkelig at vi her i Alta skal få et skikkelig fødetilbud!!!
+barebea+
Sv: Hva med andre fødende i Vestfylket?
11:24 2.02.2007
ka me dæm såm bor på andre plassa såm: Lakselv, Karasjok å Honningsvåg? Dæm må no reise langt kvær gang dæm ska føde. å da e den korteste veien t Hammerfest. Syns d e helt greit at Hammerfestingan får beholde fødeavdelinga å di fødende såm kommer dit.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------