Noen som har startet å tenke på nestemann?? Jeg er kjempeklar:) Men skal ikke starte prøvingen riktig enda....... Viss vi klarer å vente:)
Eh.Tror jeg er anonym her,gitt);
Anonym
Sv: Flere?
20:57 28.01.2007
Bruker ikke prevensjon, men er ikke veldig "aktive prøvere" heller. Har sex når vi føler for det, og tenker ikke over når jeg har EL og sånn :-) Men tok jo noen måneder å bli gravid med førstemann, så da jeg fikk igjen mensen en stund før jul kuttet vi ut kondomene. Så får det skje når det skjer :-)
Anonym
12:01 31.01.2007
er babygal ja...men vi skal ikke prøve "bevisst" før til vårn..satser på 08 unge;) men blir jeg gravid nå så blir jeg d..velkommen er den uansett;)
Nr 2 er vist på vei gitt, men enda er det så tidlig at jeg ønsker å være anonym....
Anonym
21:44 26.02.2007
Jeg sier meg fornøyd med 3 barn iløpet av 4 år. :-)
Anonym
22:28 31.03.2007
Anonym nummer to her. Gikk visst litt kjappere denne gangen :-) er 6 uker på vei med nummer to nå, så hvis alt går bra blir det litt under to år mellom dem.
Anonym
13:21 2.04.2007
gratulerer da:) når har dere termin???gratulerer med enda en baby du som fikk nå i januar:)
Fikk nr 3 22/3. Så jenta fra januar 06 har blitt storesøster.. og hun som er så lita enda... Storebror er 10 år så han bare sukker og stønner over disse små:))