GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Tips om alt

Her kan du legge inn tips om kule ting enten som andre kan kjøpe eller ta en titt på, så legg det ut her. Dette skal ikke være en salgsside for egen produserte ting til salgs, de skal få en egen debatt.
Vennlig hilsen jordmor Siri
plaget av sårhet og røde prikker etter barbering?
23:47 29.01.2007
Spray på en liten dusj med parfyme. Svir, men effektivt.
♥hufsla♥
Sv: plaget av sårhet og røde prikker etter barbering?
19:37 4.03.2007
Antar du snakker om under armene her da?? Vil i saa fall bare nevne et annet tips. Barber i dusjen, etter aa ha vaert i dusjen en liten stund, da blir haarene mykere, barber foerst i retningen de vokser saa i mot, paa den maaten for du en dypere barbering og ingen inngrodde haar, roede prikker..Funker hvertfall paa meg
Kanskje snart?
21:50 14.04.2007
Jeg har alltid en tube m aloe vera gel som ligger i kjøleskapdøra. Etter jeg har barbert meg nedentil, smører jeg på et tynt lag iskald gel, får aldri nupper eller ubehag...
pinseline
15:58 17.04.2007
Hei!
Har hatt samme problem som deg. Men vil råde deg til å gjøre motsatt av det kanskje snart ? sier! Helt flott å gjøre det i dusjen, men avslutt alltid med å dra høvelen i rettningen med hårat til slutt. På den måten lukker du porene igjen, sånn at det ikke kommer puss eller håret gror innover.
Eneste som noen gang har funket på meg......
Vetlis *13pp *
22:31 29.06.2007
smør sinksalve på rett etter du har barbert deg. Ikke 1 eneste rød prikk etterpå!!!!
K123
19:59 8.08.2007
Smør på rense middel for vibratorer når du har barbert deg der nede.. Funker alletiders for meg.
Marialax
12:16 3.01.2008
Ja, funker kjempe bra!
linnemojj
17:19 10.09.2007
jeg smører alltid litt babyolje på rett etter barbering. det hjelper alltid for meg:) Verdt å prøve et forsøk hvertfall!!!
Anonym
10:51 11.12.2007
Her var det mange gode tips! Men jeg kommer med et til... hehe
Bodyscrub/peeling/peelinghansker er veldig effektivt har jeg erfart.
Jeg er veldig sart i huden og har brukt svært lang tid på å finne hårfjerningsprodukter som passer meg. Jeg reagerer på nesten alt...

Finn riktig skum for deg, etter barbering er jeg påpasselig med å bruke peelinghansker med mild såpe på (jeg bruker kun Natusan Top to toe- no tears...). Da unngår jeg inngrodde hår, huden holder seg fri fra døde hudceller og annet smuss.
Jeg avslutter med å klappe meg tørr (ikke gni) og en mild bodylotion.

Funker hver gang :)
*bb*
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

------- Annonser -------