GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Godord til mor

Her kan du skrive en liten hyllest til akkurat din mor, og så sende henne linken etterpå hvis du har lyst til å dele den med henne også:-)
Man kan aldri få nok ros!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Til min kjære ønske mamma
21:21 8.02.2007
Tenk om jeg virkelig hadde hatt ett fang å klatre opp i...
Tenk om jeg hadde fått trøst når jeg var redd eller lei meg...
Tenk om jeg hadde fått støtte, når hele verden var gått ut...
Tenk om du kunne fortalt meg at jeg var god nok som jeg var......
Tenk om du kunne rost meg, skrytt av meg...
Tenk om du kunne anerkjent og løftet meg opp...
Tenk om du kunne satt fokuset litt lenger enn ved ditt eget hudskjold...
Tenk om du kunne gitt meg varme klemmer....
- da jeg var liten
- da jeg var alene
- da jeg ble tennåring
- da jeg ble voksen

Denne gangen er du bortreist på morsdagen, godt. For du får alltid blomster og kort av meg. Hver gang tenker jeg; dette er takk for at jeg i det minste ble født. Illusjon. Jeg gir, du forventer. Derfor. Ikke av kjærlighet ikke av takknemlighet. Du har gjort meg slik...

Heldigvis gir jeg det det kalde hjerte videre, nei for det kalde har jeg hatt nok av, hjertet mitt flommer over av den kjærligheten jeg så gjerne skulle gitt til deg mamma. Den flommer og gnistrer til de menneskene jeg møter.
Så kanskje er det godt for noe? At jeg ikke hadde det godt da jeg var barn, har gitt de menneskene som har krysset min vei noe godt. For de får det jeg manglet i barndommen.
Jeg stoppet familie sirkelen mamma, for jeg lærte underveis at det man sår, høster man.
Focusina
Sv: Til min kjære ønske mamma
16:36 9.02.2007
Tusen takk til deg for denne! Takk for at du satte ord på det jeg også føler hver morsdag.

I år er det ekstra tungt, for i fjor, på min første morsdag, ringte hun. Hun hadde ikke gratulert da mitt barn ble født, men ringte for å skjelle meg ut og fortelle at hun hadde visst ikke slått meg nok (selv om hun gjorde det mange ganger daglig fra jeg var spedbarn, med armer og gjenstander), at jeg fortsatt skyldte henne penger for bleier og barnemat jeg trengte som barn (selv om jeg har betalt henne mye), aldri hadde vært glad i meg og at det var synd på mannen min som hadde falt for noe som meg, han ville nok ikke holde ut lenge.

Her skal det ikke gis noe kaldt hjerte videre, nei! Vi får stå på for å gi kjærlighet til våre egne barn!
bryrseg
Sv: Til min kjære ønske mamma
10:35 11.02.2007
får så ille vondt når jeg leser om hvordan barndommen deres har vært. får så lyst til og låne dere mamman min..sånn at dere kan få en liten god følelse av og bli elsket av en mor. men det virker som dere kommer til og bli verdens beste mødre for deres egne barn, for dere har lært på verdens værste måte hvordan det ikke skal være. føler så veldig med dere.
IZ_1984
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------