Dette forumet er for dere som har opplevd fødselen som en tøff sak, men som ikke er deprimerte, men kanskje heller har posttraumatisk stresslidelse. Såkalt PTSD. Det er ikke alltid like lett å skille på PTSD og en depresjon, så derfor vil det være glidende overganger her. Så ta for all del vel i mot de som sliter -uansett årsak!
Vennlig hilsen jordmor Siri
SØVNPROBLEMER...
21:10 15.02.2007
HEI. Jeg er 6 mnd på vei og sliter med å få sove. Har tatt litt vallergan i perioder, men det skal ikke tas de tre siste mnd. Noen som har noen råd for å få sove?? Tenkte kanskje å prøve akupunktur... Ser for meg tre slitsomme mnd hvis ikke dette går seg til...
Anonym
Sv: SØVNPROBLEMER...
17:02 1.05.2007
Hei! Har også problemer med og sove, men, jeg foreslår at du prøver og gå deg en tur på ettermiddagen, ikke drikke kaffe eller mye leskedrikk med sukker i.
Gjerne et lett måltid tidlig på kvelden. Lykke til!
jeg og sliter!!jeg er i uke 33+ 3 dager...huff det er slitsomt..men det er sikkert for det er så mange tanker som foregår...det er hvertfall derfor jeg sover dårlig..
stress er vel mye med dette...gå deg en tur eller bad,dusj(varm) før du skal legge deg...kansje dette hjelper:-)
ikke noe av dette hjelper meg da men kansje deg:-)