Blir du skuffet og lei deg over ting du vanligvis ville ha taklet greit? Blir du rørt over tilsynelatende høyst hverdagslige ting? Får du opp masse triste tanker om ting som ligger langt tilbake i tid? Fylles øynene av tårer fordi din mor ringer for å høre om du har det greit? Du er ikke alene! I vår nye debatt kan dere diskutere alle de vanskelige humørsvingningene, blåse ut frustrasjoner, søke trøst og støtte, flire av hverandres pussigheter eller rett og slett få bekreftelse på at du ikke er den eneste som er proppfull av uberegnelige hormoner.
skremt
02:09 2.03.2007
jeg er litt skremt over å bli alenemor, sliter med mye tunge tanker om hvordan ting vil bli, samtidig sliter jeg med å få folk til å forstå at jeg misliker sterkt at de tar på magen min, jeg føler de tråkker over en grense de ikke ville kryssa om jeg ikke var gravid.. er plutselig magen min allemannseie pga at jeg er gravid? jeg syns det er direkte ekkelt når andre enn familie og veldig nære venner tar på magen:( Ikke misforstå, jeg gleder jo meg såklart, men noen dager er jeg bare skikkelig redd og bekymra for hvordan jeg skal klare med alt.
Kjenner igjen alle tankene om det å bli alenemor.
Har du familie i nærheten som kan hjelpe deg?
Jeg har også vært alenemor og kan trøste deg med at du HELT SIKKERT greier deg godt. Når du får treffe babyen din så føler du deg så sterk som bare det, og jeg vet at du greier mye mer enn du tror selv!
Jeg har hatt stor hjelp av familie i nærheten. Har du ikke det så kanskje du iallefall har noen venner som kan hjelpe deg med litt praktiske ting, barnepass etterhvert og ikke minst til å prate med når noe bekymrer deg.
Lykke til!
Anonym
Sv: skremt
19:10 2.03.2007
jeg har mor og stefar i nærheten men føler de ikke forstår helt hva jeg går igjennom inni meg så de er vanskelig å snakke med, jeg blir liksom litt avfeid om du skjønner:(
Jeg kjenner meg igjenn i det og bli tatt på, jeg har det likedan. Samboeren bare ler og sier kan du ikke si det da, for han klarer og si hva det enn skal være men jeg får meg ikke til det. Men her om dagen så datt det utav meg. En kolega tok på maven min igjenn og jeg hadde vært på ultralyd så jeg viste at vi fikk ei jente og jeg sa til ham. Pass deg så hun ikke biter deg, nar han sa at her begynte det å bli noe ja. hehe prøv den kan funke.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem