Si din mening om kontantstøtten, foreldrepermisjon, barnehageplasser eller andre temaer innen familiepolitikken.
Skravletråden er flyttet ;o)
14:45 9.03.2007
Da hopper vi inn hit, forhåpentligvis uten alle idiotene fra småtroll....
Nå husker jeg selvfølgelig ikke noe av det som sto i tråden vår da...
Vært hos mamma en tur i dag vi, ene nevøen min er der, så eldstesnuppa er igjen der og leker. Jeg og Ruth dro hjem, for jeg må jo ordne hos hestene... hmf...
Hei har snakka litt med Titsi og jeg mener at det egentlig blir for dumt å flytte tråden.Derfor vil jeg at dere fotsatt skal være inne på småtroll og fortsette tråden vår der.jeg kommer etter når jeg er klar.
Det har vært en tøff uke.
Sjekka innom småtroll og der har det tatt helt av...Ser at jeg får en del støtte,men likevel så føler jeg at det er noen som ikke kan la meg være i fred,Tipper på at om jeg skriver på tråden vår nå der inne så vil alle inn å se...Se om jeg har komentert noe av den diskusjonen som pågår.
Ble så feil hele greia.
Men jeg tar meg en liten pause her fra..
Vil at dere skal gå tilbake på småtroll...
Ha det kjempe kos å så kan dere jo fortelle om når ting har roa seg ned.akkurat nå vil jeg bruke positiv energi på å hjelpe atpåklatt videre ikke være deppa fordi om folk mener at jeg er teit i hodet å lager tråd.
Burde visst ikke snakke om vanskelige ting.
Skal en være på dib burde det stå,her er bare LOV å diskutere ,sex bleier osv.
Men... jeg er jo bare inne her for å skravle med dere da, leser ikke noen andre innlegg...så jeg syns det er kjempe fint med litt politisk debatt jeg... bedre det enn husmortråd ;O) hihi.. føler meg litt mere viktig da.. flukt fra ammetåka ;O) For når starter den?? så jeg noen lurte på ... det er vel da vi andre fortstår.. at DEN har du allerede ;O) hihi
Sinnsyke anonyme..fatter ikke at de ikke kan signere med nick... feige jævler!!!! Var en veldig fin tanke du hadde med den tråden Idefix, men nå er vi nå så uheldige at ikke alle er like voksne og oppegående i denne verden her...noen som ikke helt forstår hva hensyn og respekt er!! Desverre!!!! Men det er veldig mange der inne som støtter deg nå idefix, og det fortjener du!!!! *stor klem på vei*
Så da lurere jeg på...skriver jeg nå da bare for meg selv her inne..eller er vi her alle sammen... "alle for en , en for alle"...
idefix - skjønte ikke det innlegget hun jenta skrev til deg. Uansett så burde det ikke gjøre noe, det du gjorde så du har ikke gjort noe galt !!!
You go girl !!!!
I dag var jeg som sagt hos svigers og gjett om jeg og sambo er nedgradert !!! Svigerfaren min kom etter meg med Fredrik i bilstolen og svigermor står i døra og kikker etter Fredrik. Nærmest dytter oss forbi og sier hun vil bare ha lillegutt ;o)
Etterpå så krangler de nesten om å mate eller holde ham ;o)
Nå ligger Junior på skinnet sitt og er HEEEEELT i hundre og veldig konsentrert i lekinga av lekebøylen sin - begge hender opptatt med å slå og holde på ting ;o) og lage masse lyder og le litt......
Tenk at for ikke lenge siden så lå han helt i ro og kunne ikke røre seg nå er han helt vill.....