GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kjøpeguiden 1. trimester

Kjøpeguiden 1. trimester
Her kan dere diskutere hva som er nødvendig og bra å bringe inn i huset når man er i første trimester. Hvilke produkter er de beste eller billigste, foreksempel vitaminer?
Vi har laget en oversikt over noen av tingene, og er det noe dere syns mangler, så send gjerne en mail til oss på tips@barnimagen.com

Les også: Kjøperåd 1.trimester

hvilken bok om svangerskap liker dere best?
13:09 10.03.2007
skal ut og shoppe etterpå, og har tenkt å kjøpe en bok om svangerskap. Jeg har sjekket litt på nettet, og det finnes jo utrolig mange forskjellige bøker. Er det noen som har noen gode tips til meg?
Lillemor30
Sv: hvilken bok om svangerskap liker dere best?
17:08 11.03.2007
Gro Nylander sin PÅ VEI liker jeg veldig godt. Også Lennart Nilsson og Lars Hamberger sin ET BARN BLIR TIL. Den er det utrolig mange fine bilder i.
Vetlemori
16:41 12.07.2007
Helt enig med forsklaget. Knall gode bøker:)
dolly29
16:38 21.07.2007
På vei av Gro Nylander er bra :)
Har og boka Barn i magen fra a til å av Siri Von Krogh men den liker jeg ikje noe spes!
jento22
10:07 30.08.2007
Lennart Nilsson er best! Kjøp den!
endelig nr2
01:43 27.12.2007
Lennart Nilsson sin bok har masse flotte bilder og info om babyens utvikling. Men når det gjelder andre ting rundt svangerskap og fødsel, synes jeg den bærer preg av å være en bok skrevet for ganske mange år siden.

På Vei av Nylander er derimot svært så bra på det området - synes jeg i alle fall!
Vertigo
12:40 6.01.2008
Lesley Regan, Svangerskapet uke for uke, er bra. Den er oppr. engelsk, men er redigert for norske forhold. Dekker det fysiologiske på en nøktern og rett-frem måte (faglig godt i følge min mann, som er lege), men har også med nyttige tips om alt det praktiske.
punky78
21:06 24.01.2008
Jeg anbefaler boka : "På vei" av Nylander og "Svangerskapet - uke for uke" - to kjempefine bøker. :)
miobell
18:38 16.04.2008
jeg brukte boken til Lennart Nilsson masse i når jeg var gravid forrige gang for 5 år siden. Det jeg likte best var alle bildene, de viser så utrolig godt babyens utvikling fra uke til uke :):)
Nå skal jeg tørke støv av den igjen og sitte og kikke på dem igjen....kan kanske også være fin å bruke for å vise vordende storesøsken og far (det er første barnet til min kjæreste) så det blir mer virkelig for dem også?:):)
hilde25
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------