GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Dette er ment som et erfaringsutvekslingsforum rundt temaet hjemmefødsel. Vil du fortelle om dine gode erfaringer rundt hjemmefødsel kan du også bruke dette forumet Vennlig hilsen jordmor Siri

Hjemmefødsel -diskusjon

Vurderer hjemmefødsel, men...
18:42 11.03.2007
hvordan finner jeg jordmødre som hjelper til på hjemmefødsler der jeg bor?? Bor i Arendal forresten...
tullemor_til_snart_2
Sv: Vurderer hjemmefødsel, men...
21:13 13.03.2007
Du kan gå på denne siden og sende mail til hun som har kartotek over jordmødre, så får du en liste over noen hjemmefødseljordmødre: www.fodsel-i-fokus.org/kontakt/emnekontakter/
Ellers kan det være greit å spørre ved nærmeste fødeavdeling eller jordmoren du evt går til kontroll hos...
åsalin
10:14 14.03.2007
Tusen takk for svar;)
tullemor_til_snart_2
22:40 22.03.2007
Hei.

Min hjemmefødselsjordmor bor i Risør. Hun er ei fantastisk jordmor. Hvis du vil, kan jeg gi deg hennes navn og telefonnr. Gi meg din e- post adr i denne tråden, og jeg sender deg kontaktinfo. :-)
Anonym
22:34 2.05.2007
lenge siden jeg har vært her nå. Kunne du sendt meg en pm tror du? Vil ikke legge ut mailen min i åpent forum. Har dårlig erfaring...
tullemor_til_snart_2
00:20 3.05.2007
Det kan jeg gjøre. :-)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------