GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Regionsykehuset i Trondheim

Liggetid
23:59 12.03.2007
Liggetid på to døgn... Man kan bli sint av sånt også! Godt å se at det ble mobilisert på 8. mars!
Anonym
Sv: Liggetid
11:36 28.05.2007
Det som gjør meg mest sint at nå har de faktisk gjennomført å kutte 7 barselsplasser. Kjenner ei som jobber på kvinne barn og hun sier at fra og med i dag er det 7 færre plasser, de har allereder bestillt korridor klokker for de regener med at det blir en del pasienter i korridorene :-(( Kjenner at jeg har begynnt å grue meg jeg, skal føde i midten av juli.
TrineTh
Sv: Liggetid
11:08 19.07.2007
jeg synes det er fryktelig frustrerende at liggetiden er 60 timer.. er helt forferdelig at det i heletatt telles i TIMER!!
de sier at melka kommer tredje dag, men da er jo vi på vei hjem.. jeg som er relativt ung og ikke kjenner mange med barn synes det er skremmende å skal starte på en slik oppgave alene, hjemme..

mor, far og barn-vennlig...??
ikke helt enig der på det punktet, selv om de legger ned poster fødes det ikke ferre barn av den grunn..
MariaEW
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------