GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Dette er ment som et erfaringsutvekslingsforum rundt temaet hjemmefødsel. Vil du fortelle om dine gode erfaringer rundt hjemmefødsel kan du også bruke dette forumet Vennlig hilsen jordmor Siri

Hjemmefødsel -diskusjon

ang hjemmefødsel av 1 gangs
22:30 21.03.2007
må man ha født før for å kunne føde hjemme? en 1 gangs må føde på sykehus?
kunne tenke meg dette, men er 1 gangs. og derfor lurer jeg på dette. hadde vært kjempe fint om noen kunne svart meg :)
Anonym
Sv: ang hjemmefødsel av 1 gangs
22:52 22.03.2007
I utgangspunktet ikke. Men det kommer litt an på jordmor. Forhør deg med de hjemmef.jordmødrene som kunne være aktuelle for deg å bruke, du binder deg ikke til noe ved å skaffe deg info. :-)
Anonym
13:16 26.03.2007
Jeg fødte min første hjemme. Er alt fint og du vet hva du, vil er det ikke noe i veien for det. Og du kan jo alltids ombestemme deg, og reise på sykehuset hvis du synes det blir for vondt eller utrygt.

Lykke til!
Anjo
21:36 2.05.2007
Jeg har født alle mine hjemme - dvs første også.
Ettena-74
22:23 1.06.2007
Jeg fødte mitt andre barn hjemme men i og med at min første fødsel endte i hastekeisersnitt var jeg på mange måter førstegangsfødende. Det gikk kjempefint - en fødsel på seks timer uten komplikasjoner, og en kjempeopplevelse! Vil virkelig anbefale deg å føde hjemme. Jeg hadde en veldig negativ opplevelse på sykehuset første gang og skjønte i ettertid at dersom jeg hadde planlagt en hjemmefødsel hadde jeg mest sannsynligvis sluppet de komplikasjonene jeg opplevde under fødselen som var direkte skapt av rutinene på sykehuset. Tror at sjansen for en ukomplisert og fin fødsel er mye større når man planlegger å føde hjemme, jeg angrer på at jeg ikke gjorde det første gang!
nics
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------