GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Sentralsjukehuset i Sogn- og Fjordane, Førde

HURRA FOR FØRDE
20:41 22.03.2007
Det er ikke mange innom og skriver på denne siden. Jeg fødte i Førde den 12 mars 2007.. FOR EN FLOTT AVDELING. Dette gjelder både føden og barsel. Her var personalet der for deg og barnet. Det så virkelig ut som de trivdes i jobben.. Jeg var så heldig at jordmoren jeg gikk til i svangerskapet var på jobb, så hun lurte på om det var greit at hun ble med under fødselen. Det synes jeg var veldig greit og kjekt. Til dere som skalføde i Førde, her er det topp.
petrionella
Sv: HURRA FOR FØRDE
19:27 18.05.2007
Hei.. så kjekt å lese! Eg skal snart føde på sjukehuset i Førde, satsa på å nå fram... :) Har vor innom fødeavdelinga på kontroll, verkar som ein flott gjeng som jobbar der.. gler meg!!
Kristin31
Sv: HURRA FOR FØRDE
18:38 19.06.2007
Bra at det er bra i Førde..eg har fått dei to andre i Lærdal og stortrivdes der..men no skal eg ha tvillingar og då må eg til Førde..alltid skummelt med eit anna sjukehus,men det høyres jo ut som det er bra der!
Sognemor
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------