GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Mars 2007 Klubben

For deg med termin i mars. Her kan du utveksle erfaringer og diskutere med likesinnede.
Min fødehistorie
21:27 28.03.2007
Tre dager før termin våknet jeg med litt magesmerter. Lå litt å lurte på om dette var rier. Sto opp og gikk i dusjen. Da gikk det over igjen. Gjorde de vanlige tingene, og når klokken ble 14 la jeg meg på sengen for å se på "seven heaven". Da kjente jeg skikkelig mensenvond + ryggvondt. Disse takene hadde jeg seks ganger fra klokka 14- 16. Da kom samboer hjem, og det gikk selvfølgelig over... Vi bestemte oss for å dra på skeidar, bohus og butikken. Under turen hadde jeg rier i ett sett, men siden de ikke var så sterke, så kjøpe vi masse godt som vi skulle kose oss med. Når vi kom hjem, syntes jeg riene var veldig tette. Vi tok tiden og da var det 3-7 min mellom hver rie. Vi bestemte oss for å ringe, og jeg fortalte at jeg hadde rier, men at de var svake. (Bare sånn at jeg måtte bite tenna sammen når ria kom.)Jordmor sa vi skulle komme med en gang.
Når vi kom på sykehuset hadde jeg alerede 2 cm åpning. Vi fikk ikke dra hjem. Riene ble bare sterkere og sterkere og helt jævlig sterkere!!! Og fem timer etter at jeg kom inn på sykehuset, var verdens nydligste jente født!! For en opplevelse!!!
Til dere som ikke har født enda. Det er ingen grunn til å grue dere. Jordmødrene er så flinke, og det er så verdt allle smertene.
lille-my
Sv: Min fødehistorie
08:16 30.03.2007
lurte meg inn fra april klubben jeg.... gratulerer så myyyyyyyyyye:) så koselig:) håper å se deg snart igjen på ett treff:)
veldigspent:)
10:33 30.03.2007
Gratulerer så mye!! Blir sååå misunnelig: )
Venter Lykkeliten
14:18 31.03.2007
Gratulerer så mye!!
Lollipop fikk jente 010307
07:48 1.04.2007
Grattis med pia.

Har2gutter-får en3.!
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------