GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Mars 2007 Klubben

For deg med termin i mars. Her kan du utveksle erfaringer og diskutere med likesinnede.
Så var det april da....
09:14 1.04.2007
Og her skjer det lite og ingenting. Tenkte nesten det at jeg burde ha vært med i April-klubben.. Tre dager over nå... .og bare bittelittegranne utålmodig :)
TummyMum
Sv: Så var det april da....
15:11 1.04.2007
Er 5 dager over,å her skjer det ikke no.
Så her blir det aprils barn.
pinglo
18:32 1.04.2007
Jepp, det ble nok aprilbarn på oss også... Hadde termin 1. april, men ble flyttet til 30. mars på ordinær ul.
Sov nesten ikke i natt, var sikker på at vannet skulle gå og rien begynne, men neida... Sukk, hehe=) NÅ MÅ HAN KOMME!!!
Tommage -på overtid...
16:16 2.04.2007
Hadde virkelig ikke trodd jeg skulle få aprilbarn, men sånn blir det altså. Venter og venter...
MES81
12:45 3.04.2007
ha heller ikke tenkt at d skulle bi aprilbarn men slik blir d.. 3 dager på overtid i dag..
ninsoer
17:32 3.04.2007
ja, det er kjedelig og gå over terminen.. har gått 11 dager over og INGENTING skjer.. jaja.. han trives vell allt for godt inni den store magen min;) men han begynner og bli så stor nå at jeg gruer meg litt til og presse han ut.. har fått vite at han veier ca 4,5 kg:S
maiken på overtid:S!!
10:17 5.04.2007
8 dager på overtid i dag..... :(
Har på følelesen at dette kan bli et "midt i april"-barn....urk
TummyMum
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------