For deg med termin i mars. Her kan du utveksle erfaringer og diskutere med likesinnede.
mange her på overtid?
13:39 5.04.2007
går på 5 dagen over selv her og det er tungt å vente.både fysisk og psykisk.hadde trodd jeg skulle slippe å gå over,det er sikkkert akkurat derfor jeg sitter her ennå...
Jeg er på 8 dager over termin. Var på kontroll i går og babyen har det bra. Men jeg er langt mer bekymra om dagen og følger godt med på bevegelsene. Nyter påskedagene med min kjære og er positiv. Ønsker og håper inderlig at vi kunne få en naturlig fødsel uten å bli satt i gang.
Jeg er 11 dager på overtid idag. Kl 15.15 gikk vannet og slimproppen. Jeg fikk ingen forvarsler om at det var noe på gang. Skal på sykehuset nå kl 19 for sjekk. Nå¨er det ikke lenge til jeg er i gang :-)
Hadde forretsen overtidskontroll time imorgen, men den slipper jeg heldigvis nå :-)
Jeg er her fortsatt.... Hadde termin 31. mars, 10 dager over i dag. Ble nok ingen mars-babyer på oss ;)! Er utrolig utålmodig, og har bekymringsverdig få tegn på at noe er i gjære.