GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Tips om alt

Her kan du legge inn tips om kule ting enten som andre kan kjøpe eller ta en titt på, så legg det ut her. Dette skal ikke være en salgsside for egen produserte ting til salgs, de skal få en egen debatt.
Vennlig hilsen jordmor Siri
plutselig blitt redd for å legge seg
19:43 6.04.2007
jeg har ei jente som nettopp er fylt to år,hun er plutselig blitt redd når hun skal legge seg,hun sier selv hun er redd og snakker om en mann,men det er jo ingen hos henne på rommet om natten,er dette normalt?
Anonym
Sv: plutselig blitt redd for å legge seg
22:29 12.04.2007
Har du spurt kofør ho e redd denna mannen? Mye kan løse sæ ved å prate om det som e skummelt.
Det e jo kjent at barn og dyr ser mere enn vi andre....Kanskje det e en mulighet?
Anonym
21:09 13.04.2007
Uff....minner meg litt om sønnen min som "så" en mann i stua vårt for par mnd siden.
Anonym
14:08 16.04.2007
Bor dere i et gammel hus? Det er veldig viktig iallefall og si at man tror på barnet, at en ikke sier "det er bare fantasi", dette kan føre til at de blir enda reddere... Spør hvorfor hun er redd denne mannen.
Har et søskenbarn som hadde denne problemsatikken fra han var 2 år, og nå når han er 4 har de fått en synsk i huset og det var en mann som gikk igjen der. Selv om det ikke trenger å være grunnen skal man ta det barn sier alvorlig..
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------