GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Desember 2006 Klubben

For dere med termin og fødsel i desember 2006.
Noen fler her!!
13:45 7.04.2007
Gidder ikke sitta å vente på att dem ska få igang desember klubben!! hopper det er fler som kommer in hit... akkurat nå er det veldigt ensamt!! det har ikke enns gått ett dygn å jeg savner alerede alla desember mammaer....
muminmamman
Sv: Noen fler her!!
14:26 7.04.2007
JEG ER HER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:)
Får håpe de klarer å få tilbake siden på dib! Rart å være tilbake her da...hihihi:)
mammaentilmarcus
15:25 7.04.2007
da er jeg her, også... blir spennende å se hva som sjker med des-klubben på dib.. den her kommer heller ikke til å være her lenge, tror jeg :I
siska med julebarnet
15:42 7.04.2007
Er her vi og :O) Blir en smule frustrert med dette server tullet til DIB.. holder meg litt inne hos prøverne og jeg, men stikker ikke av fra dere ennå.

Påskeklemmer til dere
Beibi82&Ingrid*prøver på ny*
15:54 7.04.2007
Hei hei :-)
Får henge litt her og se hva som skjer da! Påsken blir jo ikke det samme uten desember-klubben !!!!
Seff ***Mamma til Mira***
20:35 7.04.2007
Hei og hopp!
Da var vi tilbake på bim, gitt..! Hehe, litt rart..;) Håper virkelig tullet på dib nærmer seg en løsning - savner desemberklubben sårt..! Huff, egentlig litt fælt å ha blitt så avhengig..;)
Håper alle har hatt en flott dag så langt! Vi har vært og besøkt vesletuppas oldeforeldre i dag, og i kveld har vi vært på barselvisitt på sykehuset. Ei god venninne av meg fikk ei lita jente i går. Så utrolig lita og god!! Vanvittig rart å tenke på at snuppa mi var like bitteliten for bare 3 måneder sida..

Klem-klem:)
mira05€mammaen til Ingeborg€
21:35 7.04.2007
Ja da er jeg her også......
Guttemamma :o)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------