GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Desember 2006 Klubben

For dere med termin og fødsel i desember 2006.
Har deres babyer begynt å rulle rundt?
22:31 7.04.2007
Marcus gjorde det for første gang her om dagen,og gjør det hver gang han blir lagt på magen:) Men av en merkelig grunn ruller han bare over på venstre side. Er det det samme hos dere og? Eller ruller de til begge sider?
mammaentilmarcus
Sv: Har deres babyer begynt å rulle rundt?
22:36 7.04.2007
Ask har gjørt det en del ganger i noen uker.. men HS mente at det å rulle fra mage til rygg er nok for det meste uheller til å begynne med.. at barna rett og slett faller til sida og så ruller rundt... Ask ser i hvert fall skikkelig overrasket og litt redd ut hver gang det skjer, hehe.. :P
siska med julebarnet
22:39 7.04.2007
Marcusen min har nesten kommet rundt fra rygg til mage. Mangler bare den ene armen for å klare det helt. Fra mage til rygg har jeg ikke tro på vil skje med det første her i hust....
Guttemamma :o)
22:52 7.04.2007
Siril fikk veldig god hjelp av farmor og rullet alle veier, krøyp nesten også. Så svigerfar sa en time til nå så går hun....... Da gikk vi hjem :)
fru phoom
22:58 7.04.2007
Nei, ruller seg bare til sidene hun her :) liker best å ligge på siden.. men gleder meg til hun ruller ordentlig rundt!
Beibi82&Ingrid*prøver på ny*
23:22 7.04.2007
Da må jo min sønn være litt rar han da,ble født 30 desember og har ikke begynt å rulle rundt enda?? Kan ikke huske at første mann rullet rundt heller etter 3 mnd jeg...
2guttsmamma;)
23:34 7.04.2007
(da er jenta mi rar også, hun ble født 28.11 og ruller ikke! .........men til tirsdag skal vi få sjekket opp om hun har KISS)
23:41 7.04.2007
Hva er KISS...? :)
mammaentilmarcus
23:50 7.04.2007
ta en kikk på kiss-kidd.no :)

Men kort sagt ett par nakkevirvler som ikke sitter helt som det skal (får gjerne favorittside, bananform osv..)
15:09 8.04.2007
Carina ruller ikkje enda..Og ho blei født 5 desember.
Mia si lillesøster
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------