GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

April 2005 klubben

Her kan dere som fødte i april 2005 fortsette den debatten dere hadde. Vi har pakket bort den opprinnelige klubbene, men når påsken er overstått vil vi hente den frem igjen fra "lageret". Bare sånn at dere nå kan gratulere hverandre med bursdager.-)
Vennlig hilsen jordmor Siri
Mannus toooooo år....pakke?!??
13:21 8.04.2007
he-he. han har skjønt det.....

Nå tror han det bare er å si disse fine ordene når noen kommer inn døra her..... og vips så dukker det opp pakker....og stort sett gjør det det. Vi nettopp har kommet hjem fra fjellet og alle som kommer innom har med pakke....

he-he. Dette blir nok bra når det slutter å komme pakker.....

hilsen en litt flau mor til en freidig pakke-innsamler.
Aprilbaby
Sv: Mannus toooooo år....pakke?!??
13:39 8.04.2007
Artig :-) Også så flink å prate, fire ord! Mamman til "jeg vil ikke bruke ord-Amanda" er imponert!!
frida♥
13:44 8.04.2007
Så morsomt.

Didrik har ikke helt skjønt dette med burdager enda. Jeg prøver å si "Snart har du bursdag og skal få krone og pakker". Da får jeg til svar "busjamas" som egenlig er pysjamas..

Jaja han forstår det nok når dagen er her! Skal feire til søndag, det er det som er dagen hans.
vb-76
16:30 9.04.2007
hehehehe.... her ramler det jo inn pakker i øst og vest om dagen, mest til lillebror, men det er jo storesøster som får åpne de fleste... Og i tillegg har mange med en storesøsterpresang også, så det skal bli festlig når april er over og gavene tar slutt... :s Snakk om bortskjemt unge for tia... Jaja..godt det ikke varer evig!!
**synne**
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------