GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Desember 2006 Klubben

For dere med termin og fødsel i desember 2006.
Har stor gutt og trenger råd ang amming/mme!
21:30 8.04.2007
Gutten min er 3mnd og ei uke. Jeg fullammer og han veier allerede 9,5kg. Jeg føler at kroppen min sliter voldsomt for å produsere all melken han trenger. Jeg har gått ned 24 kilo siden han ble født og er nå tynnere enn jeg var før jeg ble gravid. (det er ikke om å gjøre, da jeg var sånn akkurat passe fra før).

I tillegg har han begynt å våkne for å spise om natten (han sov alltid hele natten før). Er det da lurt å gi en flaske med mme om kvelden i tillegg til amming? Hvor mye skal jeg gi ham?

I kveld ga jeg 100ml i tillegg til amming. Tror kanskje jeg kunne gitt mer.

Håper noen har gode råd å komme med!

hønepøne fikk gutt 29.12
Sv: Har stor gutt og trenger råd ang amming/mme!
22:36 8.04.2007
Har også stor gutt (ikke på langt nær så stor som din, men 6600 g for en uke siden, nå er han 4 mndr.)
Han er mye urolig på natten, og da jeg trenger veldig å få litt sammenhengende søvn, så sa helsesøster at det bare var å begynne med grøt nå, det anbefales heller å gjøre det enn å begynne med flaske - så vil tro det er bedre enn å bare pøse på med enda mere mme for din del.
Bratsj
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------