GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kurs for gravide og foreldre

Har du vært på kurs?
Her kan dere diskutere om kurs dere har vært på eller har lyst til å gå på. PS. Er du annonsør? Det er ikke mulig å legge inn reklame her, men kontakt oss om du vil annonsere.
Bradley-metoden
19:32 9.04.2007
Mannen min og jeg er naa paameldt til Bradley-kurs her i USA. Vanligvis gaar det over 12 kvelder, men dette blir over 6 kvelder hvor to og to temaer slaas sammen.

Bradley bruker andre pusteteknikker enn Lamaze, selv om begge metodene fokuserer paa naturlig barnefoedsel. Fokuset er paa aa jobbe med kroppen i stedet for aa fokusere paa noe utenfor enn selv--slik man ofte gjoer med foedselshypnose og til en viss grad Lamaze. I fase en, for eksempel, ligger man i den stillingen man vanligvis sover i og lukker oeynene.

Jeg skal foede i Norge, og lurer paa om sykehuset er inneforstaatt med forskjellige metoder for foedsel--om de vil vaere fleksible i.fht. mine oensker. Brukes Bradley metoden i Norge? Noen som vet?
NewYorkMom
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------