GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Februar 2007 Klubben

Her kan du som har termin i februar utveksle erfaringer og stille spørsmål til dem som har termin i den samme måneden som deg. Denne klubben vil bli flyttet over til DinBaby om ni måneder, slik at dere da kan fortsette med den samme gjengen og prate videre om dere har lyst.
da lager jeg det første innlegget.
17:23 10.04.2007
hei.
siden det fremdeles ikke er noen som har skrevet noe her, tar jeg det første skrittet. mitt sjarmtroll kom til verden 18 februar på bærum sykehus, etter en rask fødsel. han vokser som bare det, og er en sulten ung mann. (stakkars pupper)
vi har begynt å komme inn i en viss rutine. opp tidlig om morgenen, bade, mat og en liten lur så mamma også får seg litt mat.
hittil synes jeg ting går veldig greit, selv om man kan bli frustrert til tider.

håper noen andre februar mammaer også vil skrive noen ord, så vi får i gang denne klubben her.

februarmor
Sv: da lager jeg det første innlegget.
18:06 11.04.2007
Hei du vi er mange som har prøvd å lage ett nytt innlegg på din baby men alle innlegg kommer over på barnimagen sin termin klubb. Så vi må nok holde oss der en stund til.
Vi fikk dessverre pute mellom beina i går vi så nå er litjmor sur og grinat. Håper det holder med 2 mnd. så vi slipper å gå slik til sommeren

Andrea ble født til termin 3 feb, var 4665g , 51 cm og 38 cm rundt hode.
mamma til Kasper og Andrea
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------