GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Mars 2007 Klubben

For deg med termin i mars. Her kan du utveksle erfaringer og diskutere med likesinnede.
Vakre Aurora er født :-)
22:03 12.04.2007
Heisan, litt sent men bedre det enn aldri. Hun kom til verden 23 mars.En helt grei fødsel som varte i 4 timer, kort til å være første gangs fødene. Hun ble tatt med sugekopp og jeg rakk aldri epidural.
Tiden etterpå har derimot vært litt tung. Har hatt brystbetennelse på begge puppene og bronkitt. Begynner så smått å komme meg men mye grining og våkenetter forsinker prossesen. Men hun er allikevel verdens skjønneste som legger godt på seg og smiler til oss.
KLem
gravid 34
Sv: Vakre Aurora er født :-)
10:07 13.04.2007

Gratulerer så masse med den lille prinsessen! - og masse god bedring. Jeg har også hatt en del plager etter fødselen (bl.a. brystbetennelse her også..). Vi får håpe det går over snart så vi kan bruke all energien til å nyte de små barna våres..

Kos dere!

Hilsen mamma til 3 uker gammel prins!
Kaja_07
Sv: Vakre Aurora er født :-)
10:11 13.04.2007
Takk, ja akkurat slik jeg føler det. Trenger å bli bra så jeg kan bruke all energi på baby. føler meg faktisk bedre i dag!!! God bedring tl deg også. Brystbetennelse var jævlig....
Klem
gravid 34
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------