Blir du skuffet og lei deg over ting du vanligvis ville ha taklet greit? Blir du rørt over tilsynelatende høyst hverdagslige ting? Får du opp masse triste tanker om ting som ligger langt tilbake i tid? Fylles øynene av tårer fordi din mor ringer for å høre om du har det greit? Du er ikke alene! I vår nye debatt kan dere diskutere alle de vanskelige humørsvingningene, blåse ut frustrasjoner, søke trøst og støtte, flire av hverandres pussigheter eller rett og slett få bekreftelse på at du ikke er den eneste som er proppfull av uberegnelige hormoner.
blir så oppgitt at han alltid lar munn løpe av med seg....
14:17 18.04.2007
Samboern min er Bi og hans siste forhold var med en mann.
Jeg har visst dette siden før vi ble sammen og det er greit nok for meg.
Har aldri bekymmret meg for det i hele tatt.
Familien hans og familien min (bortsett fra ene søsteren min) vet det ikke men nære venner av oss gjør.
Tror ikke det ville ha noe å si hverken for min familie eller hans om de visste det men det har vært hans ønske at vi ikke har fortalt det så greit nok.
Nå fant en person vi jobber med ut dette, en person som elsker å sladre.....
Så plutselig er det mange som vet som ikke egentlig er i vår Nære omgangskrets
Sambo er fortvilet over dette men er jo ingenting som kan gjøres med det nå( var han selv som snakket uten å tenke da og røpet seg. Jeg bryr meg egentlig ikke noe om at folk vet. Det har vært hans ønske å ikke snakke om det derfor vi ikke har fortalt det til folk.
Det som irriterer meg at det har blitt det store å snakke om og
Så kommer teite spørsmål da som visste du at samboern din har hatt en mannlig kjæreste........
Jeg mener herregud vi har vært sammen i flere år jeg kjenner da til fortiden hans, vi har ingen hemmligheter for hverandre.
Og er du ikke redd for at han skal være utro med en mann......
Akkurat som om det skulle være større sjangse for at han er utro bare fordi han liker menn og kvinner.
Eller om det skulle være så stor forskjell på om han var utro med en mann eller en kvinne. Utroskap er utroskap samme hva.
Og hvorfor føler noen at de plutselig har rett til å spørre han om seksuallivet hans........ både tidligere og nåværende?
Når jeg får spørsmål sier jeg bare at det har du ikke noe med, og jeg har gitt han beskjed om å svare det samme. Syntes det er så frekt med noen av de spørsmålene.
Ok bare måtte få det ut
Anonym
Sv: blir så oppgitt at han alltid lar munn løpe av med seg....
19:02 19.04.2007
Å hjelpe meg, hva er det med folk?
Så snart noe skrider litt over normalen så er det akkurat som om det er allemannseie?