GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

April 2005 klubben

Her kan dere som fødte i april 2005 fortsette den debatten dere hadde. Vi har pakket bort den opprinnelige klubbene, men når påsken er overstått vil vi hente den frem igjen fra "lageret". Bare sånn at dere nå kan gratulere hverandre med bursdager.-)
Vennlig hilsen jordmor Siri
er det andre enn jeg og expat som har funnet fram til denne siden?
21:52 21.04.2007
Håper det er noen flere som kommer inn hit om det skal ta lang tid før den gamle siden er tilbake
vb-76
Sv: er det andre enn jeg og expat som har funnet fram til denne siden?
22:03 21.04.2007
I grunnen kjekt å ha en side i reserve!
Irriterende at det skal være så mye rot med dib og at de aldri kan gi beskjed om hva det er og når ting er oppe og går igjen!
frida♥
22:16 21.04.2007
ja ikke sant. Håper de har fått seg en lærepenge nå og at dette ikke skjer igjen. Samtidig er det litt stusselig å være så avhengig av denne siden også.. det var det livet liksom ;-) hehe

hvordan står det til med deg da Frida?
vb-76
22:35 21.04.2007
Jo sitter her med hodepine...igjen. Ganske sliten og da kommer den, vært mye av det egentlig. Så nå tenker jeg at det snart er senga, flink til å sove for tida :-) Mannen er på konsert så jeg sitter her mutters alene,- helt stille i huset - DEILIG!

Alt bra hos dere, hvordan går det på jobben? Hvordan funker det med organiseringen deres på jobben - stooor avd. osv.
Høres litt slitsomt ut, men det fungerer kanskje bra?
frida♥
09:50 22.04.2007
Jeg fant jeg fant!!! ;)

Håper alle finner tilbake hit da! ;)
Monica-Mor
08:28 23.04.2007
jeg og!! :)
**synne**
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------