GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Pappa debatten

Kjære pratesjuke kvinne. Vi har sagt det før, og vi sier det igjen. LIGG UNNA! Denne siden er viet pappaene, og KUN dem! Her skal fedre i ro og fred få utveksle erfaringer, gi råd, spørre om det finnes andre likesinnede der ute etc. etc. UTEN innblanding fra hormonelle gravide. For meningsvekslinger om og med pappaer og andre menn, henviser vi til debatten:Far svarer mor debatten
For friskere meningsytringer kan du gå hit:Testosteron mot østrogen Andre temaer for pappaer kan du finne her: Pappatips
til alle dere menn, kan jeg få ett ærlig svar?
15:33 22.04.2007
jeg bare må spør dere, å håper på ett ærlig svar så skal jeg ut av siden igjen;) jeg er gravid i 4 mnd. min sambo å jeg har vært sammen i 4 år. etter graviditeten har jeg lagt på meg rundt magen, det gjør jo alle men hos meg skjedde der raskt. ikke feilt eller noen sånn, fått strekkmerker på sidene å på magen å merker at lårene er litt mer fleskete enn vanlig, jeg er 20 år. legen sier at strekkmerker er arvelig betinget. .

men va synes dere, føler sambo ikke synes jeg er noe fin lengre, jeg spiser sunt å går mye tur, er jo ikke min feil. . føler mange menn blir litt redde for kroppen til dama når hun er gravid. min sier, ja godt det skal av etter fødsel. . . av å til vil jeg bare grine å treger på hele graviditeten, jeg bærer da tross alt hans unge. .

hva mener dere om at kroppen blir forandret, kanskje noen aldri blir som før igjen. .
Anonym
Sv: til alle dere menn, kan jeg få ett ærlig svar?
23:01 4.05.2007
det er faktisk bevist at de fleste menn ikke bryr seg om slikt..jør han det er det noe seriøst galt med han..det er tross alt hans barn og som du sier..prøv å snakk med han vis det er for gale..præøv å kos deg videre med graviditeten og magen som vokser :-)
Anonym
23:56 19.09.2007
En kompis av meg kom med verdens beste kommentar ang trekkmerker og litt mage/overflødig hud,, Kan jo ikke la være å like det, det er jo der barna mine ble til
Tripping
17:31 28.09.2007
Det er et faktum at kvinner forfaller når de blir gravide og når de får barn., på samme måte som alle mennesker forfaller jo eldre de blir.

Hvorfor ikke bare si sannheten?

Mange menn ser ikke på kjæresten som et sexobjekt lenger når hun er gravid. gravide damer er jo ikke sexy
Anonym
15:18 29.09.2007
vet det....
skulle virkelig ønske at jeg ble født som gutt.... er så jævlig urettferdig at gutta slipper unna med så mye dritt....
Anonym
00:48 5.10.2007
Et faktum at kvinner forfaller når de blir gravide og når de får barn? Jaha, og hvem er det som har kommet med det faktumet der? Kroppen forfaller ikke nødvendigvis fordi om man er gravid, kroppen forandrer seg ja, og tilpasser seg det som skjer og skal skje, det er ikke det samme som å forfalle. At enkelte forfaller er nok sikkert sant, ikke alle som passer like godt på seg selv og ikke gidder å "stresse" med å få kroppen tilbake til "normalen" etter graviditeten og fødsel, men å påstå at det er et faktum at kvinner forfaller når de blir gravide og får barn blir jammen meg for drøyt.

Nå er det faktisk mange menn som synes gravide kvinner er sexy, så du tar nok feil der også.
Anonym
21:08 13.11.2007
Personlig synes jeg det er sexy! I like...
Anonym
18:29 15.11.2007
jeg liker dama uansett hva.. om hu legger på seg litt er hu ikke forandret innvendig.. (kanskje litt) ved tanke på hormonbevegelser. ; P

ultimat
07:52 21.01.2008
jeg liker dama akkurat slik hu er! enten hu går opp eller ned både før eller etter fødsel så er hun fortsatt den jeg forelsket meg i og alltid den samme.

de som klager på dama si sin kropp osv burde da ta seg en liten samtale med seg sjøl?det er mye viktigere å støtte og oppmuntre enn å klage på hvordan hun ser ut.

kommendePappa20
Anonym
10:22 6.02.2008
Ser ikke strekkmerkes som noe problem. Er jo ganske naturlig å få sett når man er gravid. Min samboer har også strekkmerker og synes ikke de er fine, men jeg har ingen problemer med de. Kan forstå at jenter blir "flaue" av å ha de og ikke ønsker å ta på bikinien ved første anledning. Frykt ikke. Gutter tenker over de på samme måte som jenter.

Trist og deppa
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------