Send inn dine gratulasjoner og lykkeønskninger til Elisabeth og Frode!
Hvordan er humøret nå da damer????
18:36 23.04.2007
Kjenner at jeg fortsatt er irritert, men det har begynt å roe seg. Vi får håpe at det kommer et eget forum etterhvert, hvis ikke får vi terrorisere dem hver dag med mange mail.
Ellers så må jeg si at det var to nydelige gutte babyer jeg så bilder av i dag, lillegutt og Nore. Gratulerer igjen med hver sin skjønne gutt!
Du skal ikke føle deg som noen inntrenger :-)
Du er hjertelig velkommen til å dele forum med oss:-) Håper bare at vi kan få til et 30+ forum inne på DiB.
jeg er fortsatt ildsint jeg....det som irriterer meg aller mest er alle innleggene og hilsningene våre som nå er bortevekk...håper de har backup og kan restore meldingene våre til evt. nytt forum. Om vi noen gang får svar da.
Men er utrolig deilig å se hvor mye støtte vi får fra de andre jentene rundt omkring! Det hjelper helt klart litt på sinnet mitt :-)
Herlige gutter ja!! De blir populære blandt jentene i gjengen de derre ja :-)
Gratulerer så mye igjen begge to!
Enig med Samsyn; synd å miste all historikk vi hadde der inne.... Litt trist faktisk. Men jeg har roet meg, men håper dama (Babyonboard) svarer på våre henv.
Bellen; blir spennende å se om hun svarer på PM, hun svarer jo ikke på modne foreldre ser jeg.
Jeg er jo en liten hissigpropp, men jeg klarte å la mye av sinne gå utover klesvasken:) Er mest skuffet over at alle trådene våre er borte. Alle gratulsjonene til Seier og Glede, de fikk hun jo ikke lest en gang!
Tusen takk dritgrei hei hei! og alle andre som har skrevet trøsteord til oss. Det varmer å se at noen bryr seg:)
Oh, ja for noen skjønne gutteknøtt! Sebastian gleder seg stort til å få treffe alle de nye kompisene sine. Han synes nok det begynte å bli litt slitsomt som eneste hanekylling:)
Er også veldig enig med samsyn i at det er utrolig trist at alle innleggene er borte. Nå er jeg bare spent på hva tilbakemelding vi får fra moderator. De må jo svare noe.