GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Dette er ment som et erfaringsutvekslingsforum rundt temaet hjemmefødsel. Vil du fortelle om dine gode erfaringer rundt hjemmefødsel kan du også bruke dette forumet Vennlig hilsen jordmor Siri

Hjemmefødsel -diskusjon

Er det noen som kan være så snille...
20:51 23.04.2007
Ønsker tips om jordmødre som tilbyr hjemmefødsel i Oslo. Har snakket med noen allerede, som ikke gjør det lenger. Frustrerende! Vil gjerne ha dette på plass før jeg er gravid, basert på erfaring fra sistgang.
trolla
Sv: Er det noen som kan være så snille...
20:03 24.04.2007
Du kan jo prøve å kontakte Annett Michelsen ved Ås helsestasjon. Tror muligens hun reiser inn til Oslo. Ellers vet hun kanskje om noen du kan kontakte. Hun er i alle fall utrolig dyktig, koselig og erfaren. Absolutt å anbefale.
Vanndame Høygravid-25. mai 07
22:01 25.04.2007
Anette Schaumburg Huitfeldt og Hilde Synnøve Spilling tror jeg bor i Oslo og tar hjemmefødsler. Lykke til!
åsalin
21:39 2.05.2007
Du kan også ta kontakt med organisasjonen "Fødsel i fokus" for å få hjelp til å finne hjemmefødseljordmor.
Ellers anbefaler jeg Hilde Synnøve Spilling og Anette Huitfeldt - de jobber sammen.
Ettena-74
22:34 1.06.2007
Du kan også prøve Åse Grethe Mørch. Hun bor på Hurum og reiser inn til Oslo. Jeg var i alle fall superfornøyd med henne!
nics
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------